۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
حفر چاه آب در شاهرود و سمنان برای گذر از بحران تابستان
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

حفر چاه آب در شاهرود و سمنان برای گذر از بحران تابستان

سمنان- حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان از حفر چاه برای مقابله با کم آبی در دو شهرستان سمنان و شاهرود تا قبل از تابستان سال جاری خبر داد.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه کم آبی امسال نیز گریبان استان سمنان به خصوص دو شهرستان شاهرود و سمنان را گرفته است، تاکید کرد: برای مقابله با آثار سوء خشکسالی، حفر چاه در این دو شهرستان در دستور کار قرار خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۱۲ چاه تا قبل از تابستان در شهرستان های سمنان و شاهرود حفر و تکمیل می شود، افزود: شش چاه در شاهرود و شش چاه در سمنان حفر خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: تا ابتدای تابستان این ۱۲ چاه به شبکه توزیع و انتقال آب متصل می شود تا بتوانیم شاهد آبرسانی بهتر در این دو شهرستان بزرگ و پرجمعیت استان باشیم.

حمیدی همچنین گفت: دو شهرستان شاهرود و سمنان درگیر تنش آبی شدید هستند.

وی با اشاره به آبرسانی با تانکر در روستاهای استان سمنان در تابستان سال جاری به مثابه یکی از تمهیدات اندیشیده شده در راستای مقابله با کم آبی، تاکید کرد: این تانکر ها به روستاهای کم آب استان سمنان آبرسانی خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه برای مدیریت شرایط در تابستان نیازمند همراهی مردم نیز داریم، ابراز کرد: مردم با استفاده بهینه از ذخایر آبی به ما در مدیریت شرایط کمک کنند.

کد خبر: ۲۸۱٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 1
    • محسن IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
      0 1
      این حرف ها همش چرته چرا واقعیت رو نمیگید که برای نیاز اشخاصی که به شاهرود دارن اضافه میشن دارید این کارها و میکنید اصن این همه خونه و آپارتمان و ساخت و ساز های بی مورد به چه دلیل هست تقریبا تو این ۳ساله کلیده ۴هزار واحد مسکن ملی استارت خورده به چه دلیل بیاید شفاف سازی کنید مسئولین نام محترم
    • علی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      تا الان حدود۱۰ حلقه چاه تو سطح شهر شاهرود حفر شده که آب ۴ حلقه مستقیما به باغداران پایین دست فروخته میشه.فقط به فکر منافع خودتون هستین
    • میثم IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      آب شرب برای فضای سبز شهرداری استفاده میشه اون هم ب میزان زیاد و آب شرب ب کشاورزی فروخته میشه در شاهرود
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      اجرای طرح فاضلاب در شاهرود به کجا رسید منطقه پارک محراب و بیدآباد اکثرا حفرچاه جذبی ممکن نیست