۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
مشکل تامین آب ناحیه صنعتی کوار برطرف می‌شود
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

مشکل تامین آب ناحیه صنعتی کوار برطرف می‌شود

شیراز- فتوحی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: راه اندازی ناحیه صنعتی کوار با برطرف شدن مشکلات آب به طور حتم سرعت می‌گیرد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، احد فتوحی در بازدید از محل ناحیه صنعتی کوار با اشاره به پیگیری انجام شده برای راه اندازی این ناحیه صنعتی افزود: تنها مشکل راه اندازی این ناحیه صنعتی،موضوع تامین آب بود که با قول مساعد شرکت آبفای استان به منظور تامین آب،این موضوع برطرف و بزودی سایر مجوزهای راه اندازی این ناحیه از دستگاه های اجرایی نیز اخذ خواهدشد تا کار واگذاری اراضی به متقاضیان، در ماه‌های آینده انجام شود.

وی ایجاد اشتغال پایدار در بخش صنعت، فراهم کردن بسترهای لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار و ایجاد واحدهای صنعتی و تولیدی، جلوگیری از پراکندگی واحدهای تولیدی و توسعه صنعتی شهرستان کوار را از اهداف ایجاد این ناحیه صنعتی اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان کوار، نزدیکی به کلانشهر شیراز و نیز قرارگیری شهرستان در امتداد محورهای مواصلاتی شیراز با جهرم و لارستان گفت: سرمایه‌گذاری در این ناحیه صنعتی می‌تواند از توجیه فنی و اقتصادی بالایی برخوردار باشد.

فتوحی افزود: این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۴۹هکتار ایجاد می شودکه ظرفیت استقرار ۱۰۰واحد تولیدی و صنعتی را خواهد داشت.

وی افزود: هم اکنون از ۷۰ شهرک و ناحیه مصوب استان فارس واگذاری زمین در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۸٬۱۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha