۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶
۱۴۰ هزار تن آرد در استان زنجان تخصیص یافت
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۴۰ هزار تن آرد در استان زنجان تخصیص یافت

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴۰ هزار و ۷۳۸ تن آرد به واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در استان زنجان تخصیص یافت.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی با اشاره به اینکه ۱۴۰ هزار تن آرد در استان زنجان تخصیص یافت، افزود: آردهای توزیعی در قالب کیسه‌های ۴۰ کیلویی بوده است.

وی گفت: آرد نوع یک، نوع دو، نوع شش، صنف و صنعت و آرد خام روستایی از طریق کارخانجات آردسازی سطح استان تأمین و به دست نانوایان و مردم زنجان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه چهار هزار و ۸۲۰ تن آرد خام روستایی در سال گذشته توزیع شده است، اظهار کرد: برای بیش از ۴۸۰ روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود ۱۱۵ هزار نفر در سطح استان زنجان، آرد خام روستایی تأمین و توزیع انجام شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ تن آرد نوع یک و نوع دو برای تولید نان لواش، بربری، سنگک و تافتان به واحدهای نانوایی استان زنجان اختصاص یافته است.

زمانی با بیان اینکه حدود ۲۰ هزار تن آرد برای مصرف صنف و صنعت تخصیص داده شده است، ادامه داد: گندم برای مصرف صنف و صنعت با قیمت ۱۲ هزار تومان و گندم واحدهای خبازی با قیمت‌های ۶۶۵ و ۹۰۰ تومان و برای تولید آرد مورد نیاز به کارخانجات آردسازی تحویل داده می‌شود.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha