۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
برنامه‌ریزی برای ساخت ۶۰ هتل در مناطق آزاد کلید خورد
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد:

برنامه‌ریزی برای ساخت ۶۰ هتل در مناطق آزاد کلید خورد

عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: برنامه‌ریزی برای ساخت ۶۰ هتل در مناطق آزاد انجام شده است.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: برنامه ریزی برای ساخت ۶۰ هتل در مناطق آزاد انجام شده که زمینه افزایش حجم گردشگر تا ۲۰ میلیون نفر را فراهم می‌کند.

عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه توسعه گردشگری برای تمامی ایام سال برنامه ریزی شده و تنها منوط به تعطیلات نوروزی نیست گفت: برنامه ریزی برای توسعه گردشگری در مناطق آزاد در دستور کار قرار گرفته و با توجه به آنکه طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته ۱۰ میلیون نفر گردشگر حرفه‌ای در کشور داریم اقدامات لازم برای افزایش ظرفیت اقامتگاه و هتل‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت اقامتگاه و هتل‌ها برای پذیرش گردشگر در مناطق آزاد کشور ۱۳ میلیون نفر است که با این میزان گردشگر حدود ۲۵ درصد از هتل‌های مناطق آزاد خالی است که در تلاش برای افزایش این میزان ظرفیت هستیم.

او بیان کرد: هم اکنون بیش از ۶۰ هتل در مناطق آزاد در حال ساخت است که ظرفیت اقامتی گردشگران این مناطق را تا دوبرابر و به بیش از ۲۰ میلیون نفر می‌رساند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: سال گذشته ۱۲۰ بسته به ارزش ۴۵ هزار میلیارد تومان در حوزه گردشگری و ساخت مراکز اقامتی به سرمایه گذاران در مناطق آزاد ارائه شد.

کد خبر: ۲۸۰٬۸۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha