۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
انجام پروازهای فوق العاده برای بازگشت مسافران همچنان ادامه دارد
سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران:

انجام پروازهای فوق العاده برای بازگشت مسافران همچنان ادامه دارد

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در پروازهای داخلی در بازه زمانی سفرهای نوروزی تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده است.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از ٢٤ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بیش از یکصد هزار صندلی توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز عرضه شده است، گفت: از این تعداد صندلی، بیشترین صندلی عرضه شده در پروازهای داخلی بوده است.

وی ادامه داد: در پروازهای داخلی در بازه زمانی سفرهای نوروزی تعداد ۵۹۸ پرواز انجام و نزدیک به ۵۷ هزار صندلی عرضه شده است.

قربانعلی بیان کرد: پروازهای فوق العاده با توجه‌ به میزان تقاضا و با توجه به تعداد ناوگان تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد و پروازهایی که تا به امروز انجام شده مربوط به پروازهای برنامه‌ای و فوق العاده بوده و پیش بینی می‌شود با پایان یافتن تعطیلات این میزان افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای این ایام در مجموع ۶۰ هزار صندلی پیش بینی کرده بود، گفت: با توجه به تقاضای موجود این تعداد تاکنون افزایش قابل توجهی داشته است و بیش از ۶۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

قربانعلی بیان کرد: در بخش پروازهای بین المللی تاکنون ۲۳۰ پرواز در مسیرهای بین المللی انجام شده است و در این مدت نزدیک به ۵۵ هزار صندلی عرضه شده است.

وی یادآور شد: بیشترین پرواز بین المللی در این ایام، پرواز عتبات عالیات بوده و در پروازهای داخلی بیشترین مسیر مشهد بوده است.

کد خبر: ۲۸۰٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha