۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
کمک گمرک آبادان به تحقق جهش تولید از طریق خدمات رسانی ۲۴ ساعته
مدیرکل گمرک آبادان در گفتگو با بازار:

کمک گمرک آبادان به تحقق جهش تولید از طریق خدمات رسانی ۲۴ ساعته

آبادان- پورحشمت، مدیرکل گمرک آبادان گفت: فعالیت این گمرک برای کمک به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، به صورت ۲۴ ساعته ادامه داردو

وحید پورحشمت در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در دهه اخیر که موضوع اقتصاد در کشور نمود و جلوه‌ ای روشن و جدی به خود گرفته است مقام معظم رهبری نیز در رأس تصمیم گیری کشور شعارهای سال را عمدتاً با محتوای تولید و اقتصاد برگزیدند تا به دست اندرکاران، متولیان اقتصادی، مردم و همه اقشار کشور متذکر موضوع اقتصاد، رونق تولید و شکوفایی تولید داخلی و ملی امری مهم و ضرورتی حیاتی است.

وی خاطرنشان کرد: توجه به این اصل مهم که مردم همواره در نزد مسئولان کشور جایگاهی والا و بالا داشته‌اند نشان می‌ دهد که جلوه مردمی جهش تولید می‌ تواند پُررنگ‌ تر بوده و این شعار را به سرمنزل مقصود برساند.

مدیرکل گمرک آبادان افزود: در این بین همواره رهبر معظم انقلاب نقش دولت و ملت را در تحقق شعار سال‌ ها در کنار یکدیگر تصویر کرده‌ اند.

پورحشمت تاکید کرد: فعالیت این گمرک برای کمک به تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد.

وی توضیح داد: یکی از مواردی که سبب کمک به جهش تولید می شود، واردات و صادرات است به صورتی که تولید کننده ممکن است به واردات خوارک و یا برخی تجهیزات نیاز داشته باشد و یا اینکه تولیدات خود را صادر کند که گمرکات آبادان با همه وجود در کنار صنعتگران خواهد بود.

کد خبر: ۲۸۰٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha