۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷
اعطای مجوز واردات کالا به هتل‌های منطقه آزاد اروند| تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی اماکن اقامتی در نوروز ۱۴۰۳
مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در گفتگو با بازار:

اعطای مجوز واردات کالا به هتل‌های منطقه آزاد اروند| تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی اماکن اقامتی در نوروز ۱۴۰۳

آبادان- بابامرادی، مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از اعطای مجوز واردات کالا به هتل های این منطقه خبر داد.

امیرهوشنگ بابامرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: صنعت هتلداری در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) یکی از ظرفیت های گردشگری این منطقه است.

وی افزود: بر اساس سیاستگذاری سازمان منطقه آزاد اروند در سال ۱۴۰۳، مقرر شد مجوز واردات کالا با هدف به روز رسانی تجهیزات طبق آخرین استاندارهای روز جهان به اماکن اقامتی این منطقه اعطا شود.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ادامه داد: اماکن اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر، خانه مسافر و بوم گردی در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) که قصد دارند از مجوز واردات کالا استفاده کنند می‌توانند به واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

بابامرادی با اشاره به آمار گردشگران نوروزی در سال ۱۴۰۳، توضیح داد: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر در نوروز امسال به منطقه آزاد اروند سفر کردند و سبب تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی اماکن اقامتی شدند که خود نشان دهنده وجود بستر لازم برای تاسیس اماکن اقامتی جدید در این منطقه است.

وی با اشاره به فعالان بخش خصوصی تاکید کرد: هم اکنون صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری منطقه آزاد اروند تسهیل شده است و بخش خصوصی همچون فعالان اقتصادی، متخصصان و فعالان گردشگری چنانچه درخواست صدور مجوز در زمینه های مختلف کسب و کارهای گردشگری داشته باشند فرآیند آن در سریع ترین زمان انجام می شود.

مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: در حال حاضر بیشترین درخواست صدور مجوز کسب و کارهای گردشگری مربوط به آژانس هواپیمایی و اماکن اقامتی همچون هتل است.

کد خبر: ۲۸۰٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha