۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
۲۱۵ میلیارد تومان یارانه مضاعف به بوشهری ها تعلق گرفت|آغاز مرحله سوم از ۱۸ فروردین
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۲۱۵ میلیارد تومان یارانه مضاعف به بوشهری ها تعلق گرفت|آغاز مرحله سوم از ۱۸ فروردین

بوشهر- کشاورزی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه ۲۱۵ میلیارد تومان یارانه مضاعف در طرح فجرانه به بوشهری ها تعلق گرفت از آغاز مرحله سوم این طرح از ۱۸ فروردین خبر داد.

مصدق کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سال جدید علاوه بر اینکه باید برای تحقق شعار سال و افزایش و جهش تولید، برنامه ریزی کنیم، در حوزه معیشت مردم نیز وظیفه سنگینی بر عهده داریم.

وی افزود: کاهش نرخ تورم و بهبود قدرت خرید مردم از اساسی ترین اهداف در حوزه معیشت است که در استان بوشهر، برای تحقق آن گام بر می داریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از اقدامات موثر دولت در استان های مختلف برای کم کردن قیمت ها بوده که با استقبال مردم استان بوشهر نیز مواجه شده است.

کشاورزی تصریح کرد: ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری معادل بیش از ۶۰۰ هزار نفر از مردم استان بوشهر از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: مرحله دوم این طرح در روز ۱۷ فروردین به اتمام می رسد و مرحله سوم نیز بلافاصله از ۱۸ فروردین آغاز می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت: در دو ماه گذشته، بالغ بر ۲۱۵ میلیارد تومان یارانه مضاعف به بوشهری ها تعلق گرفته و این روند در سومین مرحله نیز تداوم دارد.

کد خبر: ۲۸۰٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha