۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

نوسازی ۴ هزار و ۳۲۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از صدور بیش از چهار هزار و ۳۲۳ پروانه نوسازی در محلات هدف بازآفرینی شهری گلستان خبر داد. 

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، مهدی ملک با اشاره به نوسازی بافت فرسوده در گلستان اظهار کرد: در این راستا، برنامه های مختلفی از جمله ارائه تسهیلات، تسهیل صدور مجوزها، آموزش مالکان و ساکنان بافت فرسوده و تبیین بسته های تشویقی ۱۹ بندی اجرا شد.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: در دولت سیزدهم تاکنون چهار هزار و ۳۲۳ واحد نوسازی شده و ۸۱۷ پروانه نوسازی صادر شده است.

وی با بیان اینکه رشد نوسازی مسکن در بافت فرسوده در دولت سیزدهم دلایل مختلفی دارد، گفت: یکی از این دلایل آگاهی یافتن مردم به مزایا نوسازی در بافت فرسوده است.

وی افزود: این مزایا شامل افزایش ایمنی، بهبود کیفیت زندگی، و افزایش ارزش سرمایه گذاری است.

ملک همچنین تصریح کرد: در ماه های اخیر، همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به استان گلستان، آیین بهره برداری از هزار و ۷۲۰ واحد نوسازی شده مسکن در بافت های فرسوده شهری این استان با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: این واحدها در شهرهای گرگان، آزادشهر، علی آباد، فاضل آباد، کلاله، بندر گز، گرگان، گنبد، خان بین و رامیان به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۷۹٬۷۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha