۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
امکان افزایش پرواز در فرودگاه‌های مازندران مهیا است
مدیرکل فرودگاه‌های مازندران:

امکان افزایش پرواز در فرودگاه‌های مازندران مهیا است

ساری- مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: با توجه به آماده بودن زیرساخت‌ها، امکان افزایش پروازهای داخلی و خارجی در فرودگاه‌های استان مهیا است.

به گزارش بازار به نقل از فرودگاه های مازندران، اکبر حسنی در جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی با محوریت تسهیلات نوروزی تصمیمات خوبی برای رفاه حال هم استانی های عزیز مازندرانی در بحث پروازها گرفته شد افزود ، در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ الی ۲ فروردین ۱۴۰۳ ، تعداد۹۴ پرواز ورودی و خروجی و همچنین تعداد چهار هزار و ۶۰۰ مسافر ورودی و چهار هزار و ۶۸۸ مسافر خروجی از فرودگاه های سه گانه مازندران اعزام و پذیرش داشته ایم.

وی گفت: استان مازندران به دلیل جاذبه های گردشگری و طبیعت بسیار زیبا و همچنین به دلیل استقبال هم استانی های عزیز و دیگر هم وطنان از پروازهای داخلی و خارجی از هر سه فرودگاه استان و با توجه به آماده بودن زیر ساخت ها در این فرودگاه ها، افزایش پروازها در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی در دستور کار است.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت:در حال حاضر از فرودگاه شهدای ساری به مسیرهای مشهد، تهران، عسلویه، شیراز، کیش، قشم، بندرعباس، اهواز، آکتائو و نجف و در فرودگاه شهدای نوشهر هفته ای یک پرواز به مشهد مقدس و در فرودگاه شهدای رامسر هفته ای سه پرواز به تهران برقرار است.

کد خبر: ۲۷۹٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • آذر IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 0
      از فرودگاه فقط اسم فرودگاه را داره. بقیه موارد مانند امکانات یا پرسنل مسوولیت پذیر خبری نیست.