۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
بیش از یک میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شدند
مدیر کل شهری استانداری بوشهر:

بیش از یک میلیون گردشگر وارد استان بوشهر شدند

بوشهر- محمودی مدیر کل دفتر امور شهری استانداری بوشهر از ورود بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مجید محمودی بعد از ظهر جمعه در بازدید از محل اسکان مهمانان نوروزی اظهار داشت: با تاکید استاندار و معاون عمرانی، تسهیلات سفرهای نوروزی در استان بوشهر، از لحاظ کمی و کیفی رشد محسوسی داشته است.

وی افزود: سرکشی به محل‌های اسکان مهمانان و گردشکران جزو اولویت های ستاد تسهیلات سفر است و امیدوارم بهترین خدمات را ارائه کنیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از ورود بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر به استان بوشهر خبر داد و گفت: بوشهر در اسکان و اقامت مسافران نوروزی در مدارس رتبه دوم را در کشور دارد.

اسماعیل سجادی‌منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر نیز با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها برای اقامت و خدمات‌رسانی به گردشگران در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در اسکان و اقامت گردشگران و مسافران در مدارس رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.

وی از ورود یک میلیون گردشگر تا ظهر جمعه به نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این تعداد مسافر از 24 اسفند تاکنون از طریق زمینی و هوایی وارد استان بوشهر شدند و اسکان یافته‌اند.

وی از آغاز موج دوم سفرهای نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: موج دوم سفرهای نوروزی به استان بوشهر به ویژه شهرهای ساحلی از امروز شدت گرفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به بارش باران در استان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای اسکان مسافران شامل سالن‌های ورزشی، مساجد، حسینیه‌ها، ستادهای نماز جمعه اندیشیده و آماده شده است.

سجادی‌منش با بیان اینکه امدادگران در استان بوشهر در حالت آماده‌باش قرار گرفتند گفت: از هم‌وطنان درخواست می‌شود در زمان تردد به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از صعود به ارتفاعات و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و سواحل استان بوشهر خودداری کنند.

وی کاهش تصادفات در محورهای مواصلاتی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: بر اساس اعلام پلیس راه استان بوشهر تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان بوشهر کاهش قابل توجهی یافته است که نشان از رعایت قوانین و مقررات توسط رانندگان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به اینکه 100 درصد ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی رسمی استان تکمیل شده است تصریح کرد: در استان بوشهر 14 هزار تخت اقامتی رسمی، کلاس‌های درس، مهمانسراها، مسافرخانه و خوابگاه‌های دانشجویی و مراکز اقامتی بوم‌گردی آماده خدمات‌رسانی به گردشگران است.

کد خبر: ۲۷۹٬۶۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha