۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸
مشکلی برای تأمین بنزین در خراسان جنوبی نداریم|تلاش برای بهبود عرضه نفتِ گاز
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی:

مشکلی برای تأمین بنزین در خراسان جنوبی نداریم|تلاش برای بهبود عرضه نفتِ گاز

بیرجند-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین بنزین نداریم،گفت:با توجه به مسئله پیش آمده در عرضه نفتِ گاز تمام تلاش خود را برای بهبود عرضه به کار بستیم.

محمدرضا عابدانی در گفت و گو با خبرنگار بازار در خصوص اقدامات انجام شده برای حل مشکل صف های گازوئیل و هماهنگی تأمین فرآورده‌ها برای استقبال از مسافران نوروزی اظهارکرد: با توجه به مشکلاتی که در چند روز پایانی اسفندماه در بخش عرضه نفتِ گاز در مجاری عرضه رخ داد تمام تلاش خود را برای حل مشکل انجام دادیم و خود من شخصا سفری به تهران داشتم و این موضوع را پیگیری کردم.

مدیر شرکت ملی بخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: این پیگیری ها باعث شد که اتفاقات بسیار خوبی برای خراسان جنوبی صورت گیرد و برای اولین بار از انبارهایی مثل انبار اصفهان فرآورده برای خراسان جنوبی ارسال شد که کمک قابل توجهی را به تأمین نفتِ گاز استان داشت.

عابدانی بیان کرد: همچنین علی رغم شلوغی بسیار زیادی که در انبارهای نفت بندرعباس داشتیم و قریب ۱۷ منطقه از آن انبار تغذیه می شوند نیرویی را به آنجا اعزام کردیم که کمک شایان توجهی داشت و در فروردین ماه نیز تأمین فرآورده ما از انبار بندرعباس خواهد بود.

وی گفت: مشکلی که در بحث عرضه نفتِ گاز در خراسان جنوبی در روزهای پایانی اسفند رخ داده تنها منحر به استان ما نبود و در برخی دیگر از استان ها نیز شاهد چنین اتفاقی بودیم که به علت برخی ناترازی ها شاهد آن بودیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی افزود: همچنین درباره تأمین بنزین مسافران نوروزی که به خراسان جنوبی سفر می کنند و یا از استان ما عبور می کنند نیز تدابیری اندیشیده شده و در اولین گام کارت های آزاد در مجاری عرضه را برای مسافران چند برابر افزایش دادیم.

عابدانی اظهار کرد: خوشبختانه از نظر عرضه بنزین تاکنون مشکلی نداشته ایم و تمام سعی ما بر این است که فرآورده مورد نیاز استان به صورت مستمر و مکفی و به اندازه نیاز به استان برسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: این منطقه با ١٠٠ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی آمادگی لازم برای تأمین سوخت، شرایط لازم و مطلوب را برای مسافرین و زائرین فراهم کرده است.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha