۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
سایپا سیتروئن موفق به شکستن رکورد تولید پنج‌سال گذشته خود شد

سایپا سیتروئن موفق به شکستن رکورد تولید پنج‌سال گذشته خود شد

معاون برنامه‌ریزی و لجستیک شرکت سایپاسیتروئن گفت: این شرکت در اسفندماه سال جاری موفق شد از رکورد ۱۱۲ هزار و ۱۱۲ دستگاهی پنج‌سال گذشته خود عبور کند.

به ‌گزارش بازار شهرام عبرانی با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ و با تلاش و همت تمامی همکاران در شرکت سایپاسیتروئن، این شرکت توانست در سال ۱۴۰۲ با تولید ۱۱۶ هزار و ۶۱۱ دستگاه خودرو، از مجموع تولید پنج سال گذشته خود عبور کند. او افزود: این شرکت در سال ۹۸ تعداد ۱۰۱ هزار و ۱۷۸ دستگاه خودرو تولید کرده و در سال ۹۹ تعداد تولید آن به ۱۱۲ هزار و ۱۱۲ دستگاه رسیده ا ست. در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز به ترتیب تعداد تولیدات آن ۱۰۹ هزار و ۱۰۹ دستگاه و ۱۱۰ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودرو بوده است.

عبرانی تصریح کرد: شرکت سایپاسیتروئن توانست با تولید۱۱۶ هزار و ۶۱۱ دستگاه از محصولات برند سایپا در سال ۱۴۰۲ رتبه دوم میزان تولید در بین سایت های تولیدی گروه خودروسازی سایپا را به دست آورده و بالاترین میزان تولید در پنج سال گذشته در شرکت سایپاسیتروئن را ثبت کند.

او با بیان اینکه، رسیدن به این موفقیت، حاصل تلاش شبانه‌روزی تمامی کارکنان شرکت سایپاسیتروئن است، از رشد تولید محصولات این شرکت به میزان ۶ درصد در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش تمامی کارکنان و پشتیبانی و حمایت‌های مدیریت ارشد شرکت، در سال‌ آتی نیز شاهد رشد و موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف در شرکت سایپاسیتروئن باشیم.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha