۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۴
افزایش ۴۰ درصدی بزرگراه ها در سیستان و بلوچستان
معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

افزایش ۴۰ درصدی بزرگراه ها در سیستان و بلوچستان

زاهدان- بیجار، معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزایش ۴۰ درصدی بزرگراه ها در سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم انجام شده است.

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: افزایش ۴۰ درصدی ساخت جاده‌ و بزرگراه در سیستان و بلوچستان به همت دولت سیزدهم انجام شده و نسبت به دولت‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد زیر ساخت‌ها از عوامل اصلی توسعه هر منطقه ای است.

وی تصریح کرد: استان سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های ویژه‌ای دارد که اهمیت زیر ساخت‌های حمل و نقل در این استان را دوچندان می‌کند.

بیجار بیان کرد: در منطقه جنوب استان، دسترسی به ساحل و از طریق بندر چابهار دسترسی به آب‌های آزاد کل جهان را داریم، ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور پاکستان و کمی کمتر از این حدود با افغانستان و از یک طرف ارتباط خوبی در داخل کشور به لحاظ کریدوری داریم که به اهمیت زیر ساخت‌های جاده‌ای می‌افزاید.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شاخص‌های جاده‌ای و حمل نقلی در استان سیستان و بلوچستان پایین بود که در این دولت با حمایت مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهور و مدیریت شخص استاندار بحث راه‌ها جزو اولویت‌های اول پروژه‌های عمرانی استان قرار گرفت.

وی گفت: در راستای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها تقسیم کار لازم انجام شده و سالانه بیش از ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسیده است.

بیجار بیان داشت: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان دولت، وسعت بزرگراهی استان را به دو برابر بزرگراه‌ها که قبل از این دولت ساخته شده است، برسانیم.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: برای سال بعد در بحث محورهای کریدور شمال و جنوب، شرق و غرب و کریدور ساحلی، طرح های دقیق و قابل اجرایی در بیش از ۳۸ قطعه فعال راه اصلی خواهیم داشت.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha