۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
بهترین روش ها برای کاهش پینگ بازی های موبایل

بهترین روش ها برای کاهش پینگ بازی های موبایل

اگر وارد برنامه‌ های آنلاین به خصوص بازی‌های آنلاین شده باشید، بدون شک تا حدودی با پینگ آشنا هستید.

بهترین روش ها برای کاهش پینگ بازی های موبایل

اگر وارد برنامه‌ های آنلاین به خصوص بازی‌های آنلاین شده باشید، بدون شک تا حدودی با پینگ آشنا هستید. پینگ یکی از عوامل مهمی بود که در زمان استفاده از اینترنت به ‌ویژه بازی‌های آنلاین اهمیت ویژه ای دارد. همان ‌طورکه بهتر می‌دانید در ایران سرعت اینترنت بسیار پایین بوده و پهنای باند بسیار کم است. به‌ همین خاطر نیز اکثر برنامه‌های اینترنتی و بازی‌های جهانی آنلاین با کندی بسیاری روبه رو هستند. مهم‌ترین دلیل این مشکل، پینگ بالاست. به‌ طور مثال برای بازی کردن با بازی‌های محبوبی نظیر پابجی، کال آف دی یو تی، فری فایر و.... اکثر کاربران ایرانی با کندی و لگ در بازی روبرو هستند.

لازم است بدانید که تنها راه‌ حل این مشکل کاهش پینگ بالا بوده که می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. به ‌طورکلی پینگ و سرعت اینترنت رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. هرچه سرعت اینترنت پایین‌تر باشد، پینگ نیز افزایش یافته درنتیجه شما شاهد کندی بیشتری در بازی‌های آنلاین خواهید بود. برای کاهش پینگ بازی‌های موبایل روش‌های مختلف روی کار آمده که برخی از آن‌ها جواب‌گو بوده و برخی دیگر نیز تأثیر چندانی در کاهش پینگ نداشته است.

پینگ موبایل یعنی چه؟

درواقع پینگ را می‌توان یک نوع واحد اندازه‌ گیری برای مدت زمان اتصال موبایل به سرورهای بازی به شمار آورد. به عبارت دیگر مدت زمانی ‌که طول می‌کشد تا گوشی شما به سرور بازی‌های مختلف وصل شود را پینگ می‌گویند. از این تعریف می‌توان متوجه شد که هرچه پینگ پایین‌تر باشد، سرعت بازی‌های اینترنتی بیشتر بوده و هرچه پینگ بالاتر باشد، کندی و اختلال زیادی در بازی‌ها وجود خواهد داشت. از این ‌رو خرید کاهش پینگ بازی‌ های موبایل برای گیمرهای حرفه‌ ای از اهمیت بسزایی برخوردار است

فرض کنید که شما در حال بازی کال آف دی یو تی هستید. اگر مدت زمان اتصال شما به سرور زیاد باشد، نمی‌توانید با سرعت کافی به رقابت با سایر بازیکنان پرداخته و قطعاً تجربه خوبی را از بازی نخواهید داشت. اما با خرید کاهش پینگ بازی این مشکل می‌تواند به‌ طورکلی حل شود. می‌توان گفت که روش‌های زیادی در کاهش عدد پینگ مؤثر بوده که در میان آن‌ها و تعداد و شکل مؤثری واقع می‌شود.

چگونه پینگ بازی  پابجی را کاهش دهیم؟

در میان بازی ‌های آنلاین جهانی، پابجی یکی از محبوب ‌ترین بازی‌ها بوده و گیمرهای زیادی را به خود علاقه‌ مند کرده است. بازی پابجی نوعی بازی رقابتی بوده که به ‌سرعت بالا نیاز دارد. در نتیجه می‌توان گفت که کاهش پینگ بازی پابجی برای گیمرها بسیار مهم است. روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد. که ازجمله آن‌ها می‌توان به به نزدیک شدن به مودم، ارتقای مودم و... اشاره کرد. اما بهترین روشی که می‌تواند در کاهش پینگ بازی پابجی مؤثر باشد، خرید کاهش پینگ پابجی است.

در حال‌ حاضر سرویس هایی به میان آمده‌اند که می‌توانند علاوه‌بر پایین آوردن پینگ بازی‌های آنلاین، آن‌ها را رفع تحریم کنند. در صورتی ‌که می‌خواهید بهترین تجربه را از پابجی داشته و به رقابت بپردازید، بهتر است هرچه سریع‌تر جهت خرید سرویس کاهش پینگ پابجی اقدام کنید.

بهترین روش ها برای کاهش پینگ بازی های موبایل

چگونه پینگ کال آف دی یو تی را کاهش دهیم؟

دروازه کال آف دی یو تی نیز پینگ یکی از عوامل مهم است. چرا که در این بازی لازم است تا شما با سرعت زیادی دشمنان خود را کشته و مراحل بالاتر بروید. بازی کال آف دی یو تی نیز از جمله بازی‌های آنلاین بسیار محبوب است که ممکن است برای کاربران ایرانی با کنی بسیاری اجرا شود. برای رفع این مشکل نیز می‌توان کارهایی نظیر نزدیک شدن به مودم یا تعویض مودم اینترنت را انجام داد.

اما راه‌ حلی که می‌تواند به ‌صورت تضمینی پینگ بازی کال آف دی یو تی را کاهش داد، خرید کاهش پینگ کال اف دیوتی است. چند سالی است که وب ‌سایت های مختلف به فروش سرویس‌های کاهش پینگ می‌پردازند. این سرویس‌ها دارای قابلیت‌های متفاوتی بوده و به ‌صورت ۲۴ ساعته پشتیبانی می‌شوند.

بهترین سرویس کاهش پینگ را از کجا بخریم؟

خرید سرویس کاهش پینگ برای گیمرها و علاقمندان به بازی‌های اینترنتی بسیار مهم و ضروری است. این سرویس‌ها متناسب با نیاز کاربران ایرانی طراحی‌ شده و می‌توانند به‌ خوبی بازی‌های اینترنتی را رفع تحریم کرده و پینگ را کاهش دهند. در وب ‌سایت پینگ منیجر می‌توانید خرید سرویس کاهش پینگ بازی موبایل را به‌ راحتی انجام دهید. مجموعه ما سرویس‌هایی را مطابق با نیاز شما طراحی کرده و با قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی ارائه می‌دهد. کلیه سرویس‌های ما دارای پشتیبانی بوده و به‌ صورت ضمانتی ارائه می شود.

جمع بندی

کاهش پینگ بازی موبایل یکی از فاکتورهای مهم برای گیمرها است. تا به امروز روش های مختلفی برای کاهش پینگ بازی روی کار آمده است. اما برای تجربه نهایت سرعت و لذت لازم است تا جهت خرید سرویس کاهش پینگ اقدام کنید.

کد خبر: ۲۷۹٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha