۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کالاهای اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است
استاندار ایلام:

کالاهای اساسی تنظیم بازار در ایلام تامین شده است

ایلام- استاندار ایلام گفت: کالاهای اساسی تنظیم بازار از جمله مرغ و گوشت، برنج و میوه شب عید، آرد و شکر تامین و توزیع شهرستانی نیز در دست اقدام است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا در نشست ستاد تنظیم بازار که با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر کشور و استانداران سراسر کشور به صورت وبیناری برگزار شد، اظهار داشت: بحث گوشت قرمز منجمد یکی از مشکلاتی بود که با توجه به پایین بودن قیمت آن نیاز است که پیگیری و تامین شود.

وی افزود: اکنون ۴۳ تن گوشت گوساله منجمد موجود است که باید تا قبل از عید نوروز توزیع شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به اینکه اکنون در زمینه تامین گوشت مرغ مشکلی در استان وجود ندارد، یادآور شد: مرغ منجمد نیز برای ایام نوروز با همکاری ستاد تنظیم بازار استان نیز باید در بازار عرضه شود.

بهرام‌نیا ادامه داد: اکنون ۲۵۰ تن مرغ منجمد در استان ذخیره وجود دارد که مجوز ۸۶ تن آن برای توزیع صادر شده است.

وی به تعیین قیمت میوه شب عید و عرضه به‌موقع آن تاکید کرد و خواستار قیمت متعادل برای عرضه میوه شب عید شد.

استاندار ایلام بیان داشت: وضعیت ذخیره‌سازی کالاهای اساسی مطلوب است و برنج، شکر و آرد مناسبتی به میزان نیاز تامین و توزیع شهرستانی نیز انجام شده است.

وی در خصوص میوه شب عید عنوان کرد: برای انحراف از طرح میوه تنظیم بازار که برخی افراد سواستفاده نکنند، باید نظارت و ارزیابی و کنترل ویژه‌ای داشته باشند.

بهرام‌نیا از شهردار ایلام خواست در بحث گل‌کاری و تنظیف شهر توجه جدی داشته باشد.

وی به راه‌اندازی نوروزگاه در استان برای معرفی فرهنگ غنی و اصیل استان تاکید کرد تا گردشگران بیشتر با فرهنگ‌های سنتی استان آشنا شوند و محصولات عشایری عرضه شود.

استاندار ایلام ادامه داد: باید نوروزگاه‌ها در مکان‌های که در معرض عبور مسافران قرار دارد، جانمایی شود تا مردم بیشتر با این فرهنگ استان آشنا شوند.

کد خبر: ۲۷۸٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha