۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه بنادر و دریانوردی
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان کرد

سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در حوزه بنادر و دریانوردی

مدیرعامل سازمان بنادر گفت: بیش از ۵۰ همت توسط بخش خصوصی در پروژه‌های بنادر و دریانوردی کشوری سرمایه‌گذاری شده است که می‌تواند بخش عظیمی از اشتغال و رونق اقتصادی را در استان‌های ساحلی شمال ایجاد کند.

به گزارش بازار، علی‌اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در مراسم ضیافت افطاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران سازمان بنادر و دریانوردی که به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا برگزار شد، گفت: خداوند را شاکریم که در محفل بهترین مخلوقات خداوند، خانواده محترم شهداء و ایثارگران حضور داریم و به‌عنوان تکلیف و از صمیم قلب عرض کنم که مدیون خانواده شهداء و ایثارگران هستیم و در وهله اول باید تکریم خانواده این عزیزان به‌عنوان گامی کوچک در قدردانی از این عزیزان، مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: در مدت مسئولیت بنده و همکارانم، باید بگویم سازمان بنادر به‌عنوان مجموعه‌ای بزرگ با عقل، درایت، برنامه ریزی و اجرای مناسب به‌نحو مطلوب فعالیت‌های خود را دنبال کرده است و از دو سال قبل تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در حوزه اقتصاد دریا محور تحول ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه توسعه‌ای در حوزه حمل و نقل دریایی کشور در دست اجرا داریم که اشتغال بسیار خوبی ایجاد می‌کند و رونق خوبی به‌همراه دارد، تأکید کرد: این تلاش‌ها باعث شده افرادی که در حوزه حمل و نقل دریایی فعالیت می‌کنند، بیکار نباشند و شاهد اشتغال آفرینی باشیم.

صفایی ادامه‌داد: باید بخش خصوصی را ترغیب می‌کردیم در حوزه بنادر و حمل و نقل دریایی سرمایه‌گذاری کند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و بیش از ۵۰ همت سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و می‌تواند بخش عظیمی از اشتغال و رونق اقتصادی را در استان‌های ساحلی شمال و جنوب ایجاد کند و تأثیر مثبتی بر استان‌های هم‌جوار داشته‌باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: با تمام توان و وجود، دانش خود را به کار می‌گیریم تا کمتر شرمنده شهداء باشیم چرا که همواره شرمنده آن‌ها هستیم.

همچنین هادی سبحانی‌نیا، مشاور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در امور ایثارگران با تأکید بر اینکه باید خدمات این سازمان را به بهترین شکل ارائه کنیم، اظهار داشت: باید مشکلات و موانع را توسط مدیران و معاونان سازمان برطرف و شرایط را برای فعالیت هرچه بهتر خانواده شهدا و ایثارگران فراهم کنیم.

بنا بر این گزارش، سردار منصور احمدلو؛ مشاور امور ایثارگران وزیر راه و شهرسازی نیز با اشاره به اینکه خاطرات ۸ سال جنگ دفاع مقدس را نمی‌توان در چند دقیقه به‌صورت کوتاه بازگو کرد، گفت: خود را قدردان شهداء و ایثارگران و خانواده آن‌ها می‌دانیم و باید در مسیر این عزیزان حرکت کنیم.

در ادامه همچنین رضا رحیمی نسب؛ دبیر شورای عالی مشاوران وزرا در امور ایثارگران، با اشاره به اینکه شهدای ما نقش حسینی خود را با تمام وجود ایفا کردند و مادران و خواهران شهداء، آزادگان و ایثارگران نقش زینبی دارند، عنوان کرد: باید با تمام امیدواری مسیر مهم پیش رو را طی کنیم و بتوانیم به‌گونه‌ای زندگی کنیم که راه شهداء و ایثارگران زنده بماند.

بنا بر گزارش روابط‌عمومی سازمان بنادر و دریانوردی در پایان با حضور جلیل اسلامی، علی فتحی، علی‌اکبر مرزبان و محمد حسین علامه اعضای هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی از خانواده شهداء و ایثارگران حاضر در آیین ضیافت افطاری خانواده معظم شهدا و ایثارگران سازمان بنادر و دریانوردی، تجلیل شد.

کد خبر: ۲۷۸٬۸۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha