۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
توزیع میوه تنظیم بازار در استان سمنان از شنبه ۲۶ اسفند
معاون استاندار سمنان در گفتگو با بازار خبر داد؛

توزیع میوه تنظیم بازار در استان سمنان از شنبه ۲۶ اسفند

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان، گفت: از روز شنبه هفته آتی میوه تنظیم بازار مورد نیاز مردم در سراسر استان توزیع خواهد شد.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه از شنبه توزیع میوه تنظیم بازار در سراسر استان سمنان آغاز می شود، ابراز کرد: امسال توجه ما در زمینه توزیع میوه تنظیم بازار، نقاط حاشیه ای و کمتر برخوردار است تا مردم بتوانند از این میوه های تنظیم بازار بهره بگیرند.

وی افزود: این اقلام سیب و پرتغال هستند که از ماه ها قبل تامین و در انبارهای استان ذخیره سازی شده است البته قیمت این اقلام همان روز شنبه همزمان با توزیع در بازارها، اعلام خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید و ماه رمضان از اولویت های مجموعه مدیریت استان است، ابراز کرد: ۱۶۰ تن شکر برای تنظیم بازار این محصول در استان تخصیص یافته است.

صادقی با بیان اینکه توزیع این شکرها با توجه به افزایش تقاضا، در بازارهای استان در حال انجام است، افزود: ۱۰۰ تن تخصیص مازاد نیز در دستور کار قرار دارد که اگر کمبودی وجود داشت بتوانیم به سرعت نیاز مردم را تامین کنیم.

وی بیان کرد: ۱۰ تن خرما نیز از سوی تعاون روستایی استان ویژه ماه مبارک رمضان خریداری و ذخیره سازی شده است این خرماها در نمایشگاه های بهاره و مراکز عرضه به نرخ دولتی در حال توزیع است.

به گزارش بازار، ستاد تنظیم بازار استان سمنان مسئول نرخ گذاری بر روی میوه شب عید است که این ستاد در هفته جاری نشست خود را برگزار کرده اما میزان قیمت گذاری اقلام مورد نیاز مردم اعلام نشده است.

کد خبر: ۲۷۸٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha