۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶
مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساخت ۲ مدرسه در استان مرکزی

مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ساخت ۲ مدرسه در استان مرکزی

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای استمرار و توسعه اقدامات مسئولیت اجتماعی خود، در ساخت ۲ مدرسه در استان مرکزی مشارکت کرد.

به گزارش بازار، در جلسه‌ای با حضور «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و «جواد لنجابی» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی تفاهم‌نامه مشارکت بانک در ساخت دو مدرسه در استان مرکزی به امضای طرفین رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه یک مدرسه دو کلاسه در مقطع ابتدایی در روستای کمرآب و یک مدرسه سه کلاسه در مقطع متوسطه در شهر خنداب استان مرکزی با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران احداث خواهد شد.

استمرار اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی

«شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه امضای این تفاهم‌نامه گفت: آموزش یکی از حوزه‌های مهمی است که باید گسترش یابد، زیرا یکی از عوامل مؤثر بر توسعه کشور به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش از این نیز در راستای مسئولیت اجتماعی خود مدارسی را در استان‌های مختلف کشور ساخته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک پیش از این در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان اقدام به احداث مدرسه‌ای ۴ کلاسه کرده است.

وی افزود: بانک همچنین در راستای حمایت از زلزله‌زدگان استان کرمانشاه نیز به ساخت ۳ باب مدرسه در روستاهای شهرستان گیلانغرب مبادرت نموده و نسبت به بازسازی و مقاوم‌سازی مدرسه ۸ کلاسه خلیج فارس شهرستان ثلاث باباجانی با حقوق اهدا شده کارکنان بانک اقدام کرد.

شمسی‌نژاد خاطرنشان ساخت: مشارکت در ساخت دو مدرسه در استان مرکزی از محل وجه التزام (جریمه دیرکرد) بانک صورت می‌گیرد. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نخستین بانک کشور است که منابع حاصل از جریمه دیرکرد را در سرفصل درآمدهای خود شناسایی نکرده و آن را در حوزه مسئولیت اجتماعی و امور عام‌المنفعه هزینه می‌کند.

در ادامه این دیدار «لنجابی» مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار داشت: جا دارد از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که کمک به احداث و بازسازی مدارس را به‌عنوان یکی از سرفصل‌های فعالیت خود در حوزه مسئولیت اجتماعی تعریف کرده، تقدیر شود.

وی افزود: احداث دو مدرسه در شهر خنداب و روستای کمرآب به‌شدت مورد نیاز بوده که خوشبختانه با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این مهم به زودی محقق خواهد شد.

گفتنی است مجموع مبلغی که بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای مشارکت در احداث ۲ مدرسه مذکور پرداخت کرده ۲۰ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۲۷۸٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha