۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
فروش فیلم‌های سینمایی به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

فروش فیلم‌های سینمایی به هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تعداد سینما به ۹۰۰ سالن افزایش یافته، گفت: فروش فیلم‌های سینمایی در سال جاری از ۴۰۰ میلیارد تومان به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی روز چهارشنبه - ۲۳ اسفندماه - در حاشیه جلسه هیات دولت به خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۲ برای حوزه فرهنگ، هنر و رسانه سال خاصی بود و کشور بعد از مشکلاتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ با توطئه دشمنان ایجاد شد، از حوزه عادی سازی فعالیت‌ها وارد دوره طلایی شد.

وی افزود: شاید در ابتدای فعالیت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در دولت سیزدهم برخی برای موفقیت‌های این حوزه ابراز تردید داشتند. اما حوزه فرهنگ و هنر در همه بخش‌ها از جمله تئاتر، رشته‌های صحنه‌ای و سینما، حد نصاب‌ها و رکوردهای جدیدی به دست آورد که برخی از این رکوردها بیش از ۳ دهه تغییر نیافته بود و برای نخستین بار محقق شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت حوزه سینما عنوان کرد: در این حوزه سال را در حالی به اتمام می‌رسانیم که فروش فیلم‌های سینمایی از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نزدیک یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری و همچنین تعداد سینماها از ۵۰۰ سالن در آغاز دولت به ۹۰۰ سالن سینما رسیده است.

کد خبر: ۲۷۸٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha