۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
توزیع سحری و افطاری توسط «هما» | بسته‌های غذایی ویژه رمضان سرو خواهد
مدیرکل روابط عمومی هما:

توزیع سحری و افطاری توسط «هما» | بسته‌های غذایی ویژه رمضان سرو خواهد

قربانعلی، مدیرکل روابط عمومی «هما» از تهیه و توزیع بسته‌های غذایی ویژه ماه مبارک رمضان توسط کیترینگ هما خبر داد.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی «هما»، با بیان اینکه بسته‌های غذایی ویژه رمضان همانند سایر سرویس‌های پذیرایی توسط کیترینگ هما آماده و ارابه می‌شود، گفت: با آغاز ماه مبارک رمضان کیترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طبق روال سال‌های گذشته، بسته‌های غذایی ویژه ماه مبارک رمضان تدارک دیده است که با بسته‌بندی ویژه در پروازهای "هما" ارائه خواهد کرد.

قربانعلی ادامه داد: بسته‌های ویژه ماه مبارک رمضان شامل شله زرد، دو نوع نان به همراه سبزی خوردن، حلوا، خرما، بامیه و فرنی می‌باشد.

وی در مورد سروبس پذیرایی در پروازهای داخلی گفت: در این پروازها علاوه بر سرویس درنظر گرفته شده، یک بسته پذیرایی ویژه ساندویچ برای وعده سحر در نظر گرفته شده است.

قربانعلی با بیان اینکه؛ در هما تمام تلاش این است تا در این ضیافت الهی بیش‌ترین خدمت‌گزاری را برای هموطنان انجام دهیم، افزود: سرو غذای گرم در وعده‌ سحر و نیز پذیرایی‌های متنوع در افطار از برنامه‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این ماه رحمت است.

مدیرکل روابط عمومی هما با اشاره به سرو چای در پروازهای داخلی بالای یک ساعت و ۲۰ دقیقه، بیان کرد: با توجه به امکانات و ایمنی هواپیما، سرو چای صورت خواهد پذیرفت که این امر در هواپیماهای فوکر امکان‌پذیر است. البته در پروازهای بین المللی، سرو چای همراه با سرویس‌های گرم انجام خواهد شد.

قربانعلی در خصوص نحوه سرو در هواپیمای ATR نیز گفت: با وجود شرایط ویژه هواپیماهای ATR، بسته‌های ویژه ماه مبارک رمضان به مسافرین توزیع و پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: سرویس‌های اصلی کیترینگ از، ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تاساعت ۲۲ ارائه می‌شود که در ایام ماه مبارک علاوه بر سرو وعده اصلی پک ویژه افطاری به طور همزمان سرو می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی هما در پایان اظهار کرد: در صورت تاخیر پروازها، تمامی ایستگاه‌های فعال هما در سراسر کشور وظیفه تامین بسته های غذایی ویژه ماه مبارک را بر عهده خواهند داشت.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha