۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
برپایی نمایشگاه در ۷ نقطه شهر گرگان | «چهارشنبه بازار» همه روزه دایر است
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه در ۷ نقطه شهر گرگان | «چهارشنبه بازار» همه روزه دایر است

گرگان- سالاری، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در روزهای پایانی سال نمایشگاه هایی در هفت نقطه شهر گرگان برای سهولت خرید شهروندان برپا شده است.

احمد سالاری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در روزهای پایانی سال نمایشگاه هایی در هفت نقطه شهر گرگان برای سهولت خرید شهروندان برپا شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: این نمایشگاه ها با هدف ساماندهی دستفروشان معابر اصلی و شلوغ شهر مانند خیایان امام ایجاده شده اند.

سالاری با بیان اینکه «گرگان شهر پاکیزه» شعار این سازمان است، بیان کرد: در تلاشیم تا با ساماندهی دستفروشان، مرمت آسفالت و نظافت خیابان های سطح شهر گرگان این شعار را محقق کنیم.

وی یادآورشد: دو بازارچه در معبر اصلی شهر یعنی خیابان امام خمینی (ره) برپا شده که یکی از آنها مخصوص تره بار بوده و شهروندان می توانند کالای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گفته معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان، بازارچه ای برای زنان سرپرست خانوار واقع در پارکینگ عدالت ۱۷ برپا و همچنین برای ساماندهی فروشندگان وانتی در جاده گرگان آق قلا محلی تعیین شده است.

سالاری ادامه داد: این بازارچه ها و نمایشگاه ها تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری به فعالیت خود ادامه می دهند و شهروندان برای تهیه مایحتاج خود می توانند به این اماکن مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه «چهارشنبه بازار» گرگان تا پایان سال همه روزه دایر است، اضافه کرد: همچنین شهروندان برای تهیه پوشاک می توانند به دو بازارچه واقع در خیابان ۵ آذر و عدالت ۱۷ مراجعه داشته باشند، همچنین شب بازار واقع در خیابان مطهری شمالی و چهارشنبه بازار واقع در ابتدای روستای سعد آباد همه روز تا انتهای اسفند دایر است.

سالاری با اشاره به اینکه شهرداری به معیشت دستفروشان اهیمت می دهد، گفت: نمایشگاه ها را برای تامین معیشت این قشر برپا کرده ایم.

وی با اشاره به این موضوع که ساماندهی دستفروشان به بخش خصوصی واگذار شده، اظهارکرد: شهرداری به عملکرد بخش خصوصی در این خصوص نظارت دارد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان اضافه کرد: برخی نارضایتی ها از سوی دستفروشان وجود دارد زیرا آنها برای کسب درآمد علاقه به فروش در معابر پرتردد شهر دارند.

کد خبر: ۲۷۸٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha