۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از دولت
معاون مهندسی سازمان بنادر اعلام کرد

اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از دولت

عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر، اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از هیات وزیران را از دستاوردهای مهم این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

به گزارش بازار، علی فتحی در همایش سالانه مدیران این سازمان با اشاره به روند رشد اعتبارات پروژه‌های توسعه‌ای، تاکید کرد: احیای خلیج گرگان، توسعه بندر بوموسی و تحویل و بهره‌برداری بیش از ۵۰ تجهیز بندری و دریایی از مهم‌ترین دستاوردهای سازمان بنادر در سال جاری بوده است.

فتحی افزود: توسعه فاز سوم بندر شهید رجایی و تصویب طرح ویژه و راهبردی توسعه پایدار و یکپارچه جزایر جنوب کشور از دیگر دستاوردهای معاونت مهندسی و امور زیربنایی در سال ۱۴۰۲ محسوب می شود.

عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی از کسب عنوان دستگاه اجرایی برتر کشور در استقرار و پیاده سازی مهندسی ارزش خبر داد و تاکید کرد: افتتاح و آماده بهره‌برداری کردن ۷۳ پروژه به ارزش ۷۵ هزار میلیارد ریال از دیگر اقدامات‌ معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی قلمداد می‌شود.

فتحی همچنین اخذ مجوز تامین تجهیزات استراتژیک اضطراری بندری و دریایی از هیات وزیران را از دیگر دستاوردهای مهم این سازمان در سال جاری عنوان کرد.

وی گفت: ۴۰ فروند انواع شناور در دست ساخت داریم‌که قرار است به ناوگان بنادر هرمزگان، نوشهر و چابهار افزوده شود.

فتحی با اشاره به رویکرد جدید سازمان بنادر در حوزه سواحل و بنادر نیز گفت: مطالعات تدقیق طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور به عنوان سند محوری در توسعه دریامحور در سال جاری انجام شده است.

وی تکمیل و آماده به کاری شبکه ملی پایش مشخصه‌های دریایی و نصب و راه‌اندازی آزمایشی نرم‌افزار VTS در بنادر شهید رجایی، امام خمینی(ره) و انزلی را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی همچنین ارتقای فرهنگ مدیریت دارایی را از از جمله اهداف محوری در سال آتی عنوان کرد.

کد خبر: ۲۷۷٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha