۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
توجه وزیر صمت به چانگان شنلان اس ال ۰۳| سایپا خودروهای پاک را توسعه می دهد
خبر اختصاصی بازار؛

توجه وزیر صمت به چانگان شنلان اس ال ۰۳| سایپا خودروهای پاک را توسعه می دهد

وزیر صمت با حضور در غرفه سایپا به بررسی خودرو چانگان شنلان اس ال ۰۳ پرداخت، تیموری مدیرعامل این خودروساز نیز از توسعه سبد محصولات الکتریکی و هیبریدی به علی آبادی خبر داد.

امید محمدی؛ بازار: در پنجمین رویداد صنعت دانش بنیان با محوریت زیست بوم خودروهای برقی گروه خودروسازی سایپا با خودروهای برقی وارداتی و محصول اطلس الکتریکی حضور داشت. در زمان بازدید عباس علی آبادی وزیر صمت از نمایشگاه واقع در محل برگزاری این همایش از محصولات نارنجی پوشان جاده مخصوص بازدید کرد. وزیر صمت با حضور در غرفه سایپا به بررسی خودرو چانگان شنلان اس ال ۰۳ پرداخت، این خودرو که در نمایشگاه تحصول صنعت خودرو سال جاری سر و صدای فراوانی به پا کرده بود، اکنون مورد توجه شخص نخست سیاستگذار صنعتی کشور قرار گرفته است.

این خودرو در کشور چین با شرکات هوآوی، چانگان، شنلن و CATL تولید شده است، نارنجی پوشان جاده مخصوص وعده عرضه زودهنگام این خودرو را به بازار کشور دادند. از سوی محمد علی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این نمایشگاه به وزیر صمت اعلام کرد که نارنجی پوشان جاده مخصوص برنامه توسعه تولید و واردات خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنند.

اشتیاق وزیر صمت به خودروهای برقی منجربه حرکت خودروسازان به سمت تولید و واردات این وسایل نقلیه شده است، اما وزارت صمت باید شرایط عرضه این محصولات را نیز مساعد کند تا اهداف از پیش تعریف شده برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی تحقق یابد.

کد خبر: ۲۷۷٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha