۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
وزارت میراث علت برگزار نشدن تور آشناسازی چینی‌ ها در منطقه آزاد اروند را شفاف سازی کند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

وزارت میراث علت برگزار نشدن تور آشناسازی چینی‌ ها در منطقه آزاد اروند را شفاف سازی کند

آبادان- موید راد، یک فعال گردشگری گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علت برگزار نشدن تور آشناسازی چینی‌ ها در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) را شفاف سازی کند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اخیراً سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان «پروژه سلام ایران» و به دنبال آن، سفر ۲۰ اینفلوئنسر جوان چینی به کشور خبر داده است.

وی افزود: استان‌ های تهران، هرمزگان، کرمان، اصفهان، یزد، فارس، قزوین، زنجان، گیلان، آذربایجان‌ شرقی، سمنان و خراسان‌ رضوی مقاصدی هستند که ۲۰ اینفلوئنسر چینی با سفر به آنها محتوای گردشگری تولید می‌ کنند.

این فعال گردشگری توضیح داد: پروژه سلام ایران در مناطقی اجرا شده که هم اکنون وضعیت گردشگری مطلوبی دارند در صورتیکه انتظار می رفت این تور در شهرهایی باشد که وضعیت گردشگری قابل قبول دارند ولی به درستی معرفی نشدند و نیازمند معرفی در سطح جهانی هستند.

موید راد تصریح کرد: در شش ماهه گذشته به اندازه ۶ سال در گردشگری منطقه آزاد اروند اقدامات بزرگ انجام شده و در نمایشگاه بین‌ المللی گردشگری تهران نیز اروند خوش درخشید ولی همچنان مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی علت برگزار نشدن تور آشناسازی چینی‌ ها در منطقه آزاد اروند (آبادان-خرمشهر) را شفاف سازی کند.

این فعال گردشگری تاکید کرد: تا چه زمانی گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر باید مظلوم واقع شوند؟ در حالیکه رییس جمهور به صورت مستمر به استان خوزستان سفر می کند و وزیر میراث فرهنگی بر ظرفیت گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید داشته پس چرا دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی این وزارت در تورهای آشناسازی خارجی، اروند را در برنامه ها قرار نمی دهد؟

کد خبر: ۲۷۶٬۹۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha