۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
میزبانی یزد از سفرای ۱۴ کشور به عنوان پایتخت کشورهای مجمع گفتگوی آسیا
استاندار یزد خبر داد؛

میزبانی یزد از سفرای ۱۴ کشور به عنوان پایتخت کشورهای مجمع گفتگوی آسیا

یزد- فاطمی، استاندار یزد گفت: سفرای ۱۴ کشور به یزد پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفتگوی آسیا سفر می کنند.

مهران فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: با توجه به انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا، میزبان سفرای ۱۴ کشور هستیم که با همکاران وزارت امور خارجه برای رعایت پروتکل‌های بین‌المللی و تشریفاتی هماهنگی لازم انجام شده زیرا نوع استقبال از میهمانان و سفرای خارجی و نیز تشریح و تبیین تفاوت‌هایی که باعث ثبت یزد در فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو شده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت فراهم کردن مقدمات این میزبانی مهم، به اهمیت پوشش رسانه ای این رویداد اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تشریح موضوع انتخاب یزد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای مجمع گفت‌وگوی آسیا برای رسانه ها باید نشست مطبوعاتی با محوریت صدا و سیما برگزار شود.

این مسئول عنوان کرد: مکان برگزاری رویدادها باید نمایانگر اصالت و هویت شهر یزد باشد به همین دلیل برای ساماندهی کامل مسیر سفرای خارجی در محدوده بافت تاریخی و همچنین برگزاری جلسه کمیته امنیتی هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.

وی همچنین اهمیت ساماندهی و توجه به نصب بیلبوردهای تبلیغاتی از فرودگاه تا محل اقامت و برگزاری رویداد و فضای بوستان ملل باهمت شهرداری را نیز مورد تاکید قرار داد.

کد خبر: ۲۷۶٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha