۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
سرمایه گذاری بیشتر در اکوسیستم استارت آپ هند انجام می شود
در راستای حمایت از استارت آپ ها

سرمایه گذاری بیشتر در اکوسیستم استارت آپ هند انجام می شود

استارت آپ‌ها از جمله کسب و کارهایی هستند که هرچند در ابتدا با سرمایه شخصی یا با همراهی شماری از سرمایه گذاران آغاز به فعالیت می کنند اما برای ادامه راه نیاز دارند تا از طرف مسوولان و دولت حمایت شوند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «زی نیوز» نوشت: نسکام (انجمن ملی نرم افزار و شرکتهای خدماتی هند) به تازگی از گروه چهارم دیپ تک کلوب (DeepTech Club) خود رونمایی کرد به طوری که دارای ۱۷ استارت آپ در زمینه فناوری های روز دنیا مانند هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء، بلاک چین، یاد گیری ماشین و واقعیت مجازی فعالیت می کنند.

در بیانیه ای گفته شد که این استارت آپ ها برای یک برنامه چهار ماهه انتخاب شده اند که شامل راهنمایی و مشاوره، نشست هایی برای ارتباط با شرکت ها و سرمایه گذاران و اکوسیستم جهانی استارت آپ می شود.

دبجانی گوش، رئیس نسکام گفت: این مساله دلگرم کننده است است که شاهد هستیم استارت آپ های جدید هند با ایجاد راه حل های نوآورانه به جامعه کمک می کند تا بتواند با بیماری هم گیر مقابله کند. ما باید با حمایت و پشتیبانی از همه ذینفعان، مسیر رشد اکوسیستم را فراهم کنیم.

باید اشاره کرد بیش از ۱۶۰۰ شرکت از بخش دیپ تک کلوب نسکام در سال ۲۰۱۹، در بخش فناوری عمیق در هند (فناوری عمیق- اصطلاح عمومی فناوریهایی که روی سرویسهای کاربر نهایی متمرکز نشده اند و شامل هوش مصنوعی، روباتیک، بلاک چین، علوم پیشرفته مواد، فوتونیک و الکترونیک، بیوتکنولوژی و محاسبات کوانتومی است) سرمایه گذاری کرده اند زیرا علاقه سرمایه گذاران به چنین محصولات و پلتفرمها به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

میلیند هانچینمانی، دستیار مدیر دیپ تک کلوب و مدیر توسعه ای اینتل گفت: ما تاکنون با ۷۸ شرکت در زمینه کاریشان مشاوره داده ایم و بسیار خوشحالیم که در پرورش اکوسیستم رو به رشد فناوری عمیق در هند نقش داریم.

هیمانشو شارما، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Devnagri یکی از ۱۷ استارت آپ گفت: من مشتاقانه منتظر یادگیری با بهترین مربیان در صنعت هستم تا بتوانم شرکت را در مسیر رشد قرار دهم.

 گفتنی است دسته چهارم شامل مجموعه های متنوعی از شرکت ها است که در زمینه های از جمله مراقبت های بهداشتی، تولید، بازاریابی و تجربه مشتری، امنیت سایبری، ایمنی عمومی، زیرساخت های حمل و نقل و دولت الکترونیکی و غیره فعالیت دارند.

کد خبر: ۲۷٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha