۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
بازار اجاره مسکن با بخشنامه دولتی مدیریت نخواهد شد
عضو کمیسیون عمران مجلس:

بازار اجاره مسکن با بخشنامه دولتی مدیریت نخواهد شد

یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا تا زمانی که دولت در عرصه کنترل بازار مسکن، تولید و عرضه برنامه ریزی درستی نداشته باشد، نمی توان با مصوبه و دستور العمل بازار را مدیریت کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اقدام رئیس جمهور در تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن، گفت: به نظر من این اقدامات تأثیری در مدیریت بازار مسکن ندارد، زیرا بازار با بخشنامه و مصاحبه به سمت بهبود حرکت نخواهد کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا تا زمانی که دولت در عرصه کنترل بازار مسکن، تولید و عرضه برنامه ریزی درستی نداشته باشد، نمی توان با مصوبه و دستور العمل بازار را مدیریت کرد.

صدور بخشنامه بدون برنامه ریزی دولت تنها موجب تشدید تلاطم در بازار می شود
یوسفی ادامه داد: صدور بخشنامه هایی مانند تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن بدون برنامه ریزی دولت تنها موجب تشدید تلاطم در بازار می شود.

وی گفت: وقتی زیرساخت های نظارتی بر بازار مسکن مهیا نباشد، این اتفاق می افتد که با بخشنامه تعیین سقف برای افزایش نرخ اجاره بهای مسکن، معاملات و قراردادهای زیرزمینی شکل خواهد گرفت، بنابر این دولت باید در گام نخست زیرساخت های نظارتی و کنترلی را ایجاد کند.

راه کار بلند مدت برای مدیریت بازار مسکن، افزایش ساخت و ساز و تولید مسکن استیجاری است
یوسفی ادامه داد: راه کار بلند مدت برای مدیریت بازار مسکن، افزایش ساخت و ساز و تولید مسکن استیجاری است، در کوتاه مدت نیز دولت باید نظارت و کنترل خود بر بازار را افزایش دهد تا از سفته بازی و دلال بازی در عرصه مسکن جلوگیری شود.

کد خبر: ۲۷٬۶۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha