۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
تندیس زرین سرآمدی به روابط‌عمومی همراه اول رسید

تندیس زرین سرآمدی به روابط‌عمومی همراه اول رسید

در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، «روابط‌عمومی همراه اول» با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

به گزارش بازار، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران، «روابط‌عمومی همراه اول» با دریافت شش ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین و از مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر شد.

عصر روز شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، در دهمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط‌عمومی ایران که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رییس سازمان ملی استاندارد، جمعی از اساتید، مدیران و صاحبنظران روابط‌عمومی کشور در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد، از روابط‌عمومی‌های برتر تقدیر به‌عمل آمد.

در این همایش، پس از ارزیابی روابط‌عمومی‌های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط‌عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط‌عمومی‌های سرآمد معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط‌عمومی همراه اول که در ارزیابی‌های صورت گرفته با ٨۱۵ امتیاز، ضمن معرفی به‌عنوان روابط‌عمومی سرآمد، برای سومین بار تندیس زرین ۶ ستاره دریافت کرد و با اعطای تندیس ویژه از مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل این شرکت به‌عنوان مدیر ارشد تعالی‌گر ارتباطی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: ۲۷۶٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha