۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸
آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک ویژه خبرنگاران از ۱۵ اسفند
سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد

آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک ویژه خبرنگاران از ۱۵ اسفند

سخنگوی شهرداری تهران از ثبت‌نام طرح ترافیک سال ۱۴۰۳ ویژه خبرنگاران خبر داد و گفت: اصحاب رسانه با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی گفت: فرایند ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران و کارت بلیت خبرنگاری سال ۱۴۰۳ از ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

محمدخانی با بیان اینکه اصحاب رسانه مانند هر سال با مراجعه به سامانه «تهران من» می‌توانند ثبت‌نام کنند، ادامه داد: خبرنگاران باید پس از ورود به این سامانه و کلیک بر روی بخش نام و نام‌خانوادگی، وارد قسمت «خبرنگار هستم» شوند و پس از آن مدارک هویتی، معرفی‌نامه، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این قسمت بارگذاری کنند.

محمدخانی گفت: پس از بررسی مدارک خبرنگاری در صورت وجود نقص مدرک، یک پیامک از سامانه تهران من برای خبرنگار مربوطه ارسال خواهد شد که با مراجعه مجدد به سامانه تهران من، تکمیل مدارک خود را انجام دهند.

وی تأکید کرد: به منظور تسریع تخصیص فرآیند صدور کارت بلیت خبرنگاری، اهالی رسانه فقط می‌توانند یا برای طرح ترافیک و یا کارت بلیت خبرنگاری ثبت‌نام کنند.

به گفته محمدخانی، به افرادی که ثبت‌نام طرح ترافیک انجام داده‌اند، اما سهمیه این طرح از سوی رسانه محل فعالیتشان به آنها تخصیص پیدا نکند، به صورت خودکار کارت بلیت خبرنگاری تعلق می‌گیرد.

سخنگوی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری امسال تا زمان پایان تخصیص سهمیه‌های سال ۱۴۰۳ اعتبار خواهد داشت.

کد خبر: ۲۷۵٬۹۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha