۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
سایپا سیتروئن رکورد تولید سال ۱۴۰۱ خود را شکست

سایپا سیتروئن رکورد تولید سال ۱۴۰۱ خود را شکست

معاون برنامه ریزی سایپاسیتروئن گفت: با تلاش و پشتکار همکاران شرکت سایپاسیتروئن و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت زنجیره تامین گروه، شرکت سایپاسیتروئن توانست از مجموع تولید سال گذشته خود عبور کند.

به گزارش بازار به نقل از سایپا، شهرام عبرانی گفت: سایپاسیتروئن در سال گذشته تولید ۱۱۰۱۱۰ دستگاه از محصولات برند سایپا را محقق کرده بود که در ۹ اسفند ماه سال جاری توانست با تولید ۱۱۰۲۱۰ دستگاه رکورد تولید سال قبل خود را بهبود بخشد.

او افزود: تا ۹ اسفندماه این شرکت توانسته ۶۸۷۶۹ دستگاه ساینا اس، ۳۸۸۳۹ دستگاه ساینا اس دوگانه سوز و ۲۶۰۲ دستگاه ساینا اس اتوماتیک تولید کند.

عبرانی با بیان اینکه این رکورد حاصل تلاش شبانه روزی تمامی کارکنان شرکت و حمایت های معاونت برنامه ریزی جامع تولید گروه و شرکت های سازه گستر و مگاموتور است، افزود: شرکت سایپاسیتروئن تاکنون موفق به تحقق ۹۰ درصد از برنامه تولید سال جاری شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد ۷ درصدی تیراژ تولید همراه شده است.

معاون برنامه ریزی و لجستیک شرکت سایپاسیتروئن ابراز امیدواری کرد که با همت تمامی کارکنان و هدایت مدیریت ارشد شرکت، در پایان سال جاری نیز شاهد تداوم رشد تولید نسبت به سال قبل باشیم.

کد خبر: ۲۷۵٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha