۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
برای تملک خانه های  روستایی محور خمین- محلات ۶ میلیارد تومان اعتبار لازم است
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی:

برای تملک خانه های روستایی محور خمین- محلات ۶ میلیارد تومان اعتبار لازم است

محلات- مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: برای تملک خانه های روستایی محور خمین- محلات شش میلیارد تومان اعتبار لازم است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد مرزبان ظهر پنج شنبه در جلسه ای که با نمایندگان منتخب استان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی و در فرمانداری محلات برگزار شد، از میزان سهمیه استان مرکزی در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت: سهمیه مرکزی ۲۱ هزار و۸۹۰  واحد در شهرهای مختلف استان است.

مرزبان در خصوص راه های استان گفت: مشکل عمده ما در محور خمین- محلات محدوده روستای میشیجان است که تا به حال دو بار این منطقه ارزیابی شده و برای تملک خانه های  روستایی که یک بار دو میلیارد تومان و هم اکنون نیز چهار میلیارد تومان اعتبار لازم است و در خواست ما از نمایندگان این است که حداقل ۵۰ درصد تخصیص نقدینگی را در نظر بگیرندکه مالکین جهت احداث بنا هزینه لازم را داشته باشند و ۵۰ درصد بقیه هم اسناد خزانه با سر رسید های دو ساله به مالکین ارائه کند.

وی افود: میانگین آسفالت راه های استان مرکزی ۷۳ درصد بوده که نسبت به میانگین کشوری ۱۳ درصد بیشتر است.

مرزبان در خصوص ساخت راه های شهرستان ساوه گفت : بزرگترین پروژه در ساوه احداث کمربندی ساوه به طول ۲۷ کیلومتر است که ۲۰ کیلومتر از محور با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد می باشد و یک لاین آن به طور کامل آسفالت شده و در صورت نصب تابلوها وعلائم توسط اداره کل راهداری، ۲۰ کیلومتر ابتدایی محور در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر: ۲۷٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha