۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
آبفای آذربایجان شرقی در ویدئومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ثبت اطلاعات جزو شرکت‌های پیشرو در کشور است
مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی:

آبفای آذربایجان شرقی در ویدئومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ثبت اطلاعات جزو شرکت‌های پیشرو در کشور است

تبریز- مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان در ویدئومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ثبت این اطلاعات در سامانه دیده‌بان جزو شرکت‌های پیشرو در سطح کشور است.

به گزارش بازار، محمد خانی در خصوص ویدئومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اظهار کرد: در زمینه ویدئومتری شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ثبت این اطلاعات در سامانه دیده بان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، آبفای آذربایجان شرقی جزو شرکت‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی افزود: تحویل شبکه‌های جمع آوری فاضلاب جدید الاحداث به منظور ارزیابی اجرایی و اصلاح عیوب احتمالی قبل از تحویل و حصول اطمینان از نبود هرگونه عیوب سازه‌ای انجام می‌شود.

خانی در ادامه بیان کرد: شبکه جمع آوری فاضلاب در حال بهره برداری بر حسب اولویت و طبق برنامه زمانبندی برای بازرسی و ارزیابی فاضلاب‌روها و طبقه‌بندی آنها از نظر شرایط سازه‌ای، عملکرد عمومی به منظور تعیین اولویت‌های به‌سازی برای رفع عیوب و بالا بردن عمر تاسیسات فاضلاب بر اساس استاندارد WRC و ضابطه ۶۷۷، ویدئومتری می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: اطلاعات حاصل از ویدئومتری برای استفاده بهره برداران مناطق در بهره‌برداری، نگهداری بهینه از تاسیسات و رفع عیوب بر اساس درجه و اهمیت عیوب جهت اصلاح درجه فاضلاب‌روها و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در سامانه دیده‌بان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بارگذاری و ثبت می‌شود.

کد خبر: ۲۷۵٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha