۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
انتخاب اعضای هیات مدیره سهام عدالت در زنجان انجام شد

انتخاب اعضای هیات مدیره سهام عدالت در زنجان انجام شد

زنجان-مجمع عمومی انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان زنجان برگزار شد و اعضای هیئت مدیره مشخص شدند.

به گزارش بازار و به نقل از دارایی زنجان،محمدرضا نادری گفت: طبق آرای ماخوذه نمایندگان شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: بزرگترین انتخابات اقتصادی در استان زنجان برگزار شد و با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیات مدیره مشخص شدند و این انتخابات با مشارکت ۶۳.۲۹ درصدی برگزار شد، اضافه کرد: یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور ۶ شرکت سهام عدالت شهرستان‌ها به عنوان کاندیدا بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: طبق آرای ماخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نادری افزود: تعداد ۳۸۰ هزار سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، مجاز به شرکت حضوری و یا الکترونیکی در این انتخابات بودند.

وی بیان داشت: با توجه به مشارکت بالای سهام‌داران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود و با توجه به نظارت سازمان بورس شاهد اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت در استان خواهیم بود.

کد خبر: ۲۷۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha