۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما از فردا در کشور
سازمان هواشناسی هشدار داد

کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما از فردا در کشور

باران کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش باران در برخی مناطق کشور از تداوم بارش ها تا اواسط هفته در کشور خبر داد و از فردا برای کشور کاهش دمای ۶ تا ۱۰ درجه‌ای پیش‌بینی کرد.

به گزارش بازار، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را تشریح کرد و گفت: امروز مناطقی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و گیلان و ارتفاعات البرز بارش باران دارند.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: شنبه، استان‌های ساحلی خزر، نیمه غربی، شمال‌شرق، جنوب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش دارند و روز یکشنبه در بیشتر مناطق کشور بارندگی تداوم خواهد یافت.

رفیعی توضیح داد: دوشنبه سواحل خزر، بخش هایی از مرکز و استان های واقع در دامنه جنوبی البرز بارش دارند. همچنین در این چند روز، بارش‌ها در مناطق سردسیر و کوهستانی به شکل برف است.

وی افزود: شدت بارش ها در روز شنبه برای استان گیلان، روز یکشنبه نیز در استان‌های گیلان، مازندران، قم، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان‌جنوبی پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید از روز شنبه در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: شنبه در بوشهر و سمنان، یکشنبه نیز مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق، وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، از شنبه در بیشتر مناطق کشور به ویژه مناطق شمالی کشور دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

رفیعی ادامه داد: تهران امروز آسمانی نیمه ابری همراه با افزایش وزش باد دارد. کمینه دمای پایتخت ۷ ثبت شد و بیشینه دما به ۱۴ درجه بالای صفر می‌رسد.

کد خبر: ۲۷۴٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha