۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
برپایی بازارچه‌ های نوروزی در گرگان 
شهردار گرگان خبر داد؛

برپایی بازارچه‌ های نوروزی در گرگان 

گرگان- شهردار گرگان با اشاره به نزدیک شدن ایام پایانی سال از برپایی ۶ بازارچه نوروزی در مکان ‌های مختلف شهر گرگان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سید محمدرضا سیدالنگی با اشاره به بخشی از اقدامات شهرداری در روزهای پایانی سال اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و برای حمایت از مشاغل خانگی و دستفروشان و همچنین جلوگیری از بروز مشکلات در تردد شهروندان و سد معبر، شهرداری گرگان یکی از اقدامات مهم خود را آماده ‌سازی برخی مکان ‌ها برای برپایی بازارچه‌ های نوروزی قرار داده است.

شهردار گرگان افزود: شهرداری گرگان برای ایام پایانی سال در ۶ نقطه از که جزو مناطق پرتردد شهر است، بازارچه‌ های نوروزی را راه ‌اندازی می‌ کند.

وی با اشاره به جانمایی بازارچه‌ های نوروزی بیان کرد: یکی از این بازارچه ‌ها در بلوار هیرکان، خط سعدآباد، محوطه بازار هفتگی برپا می ‌شود که از روز ۱۲ اسفند ماه به غیر از روزهای جمعه تا پایان سال دایر است.

سیدالنگی افزود: دو بازارچه نیز در خیابان امام خمینی (ره) شهر گرگان دایر خواهد شد، یکی از این بازارچه‌ها به‌ منظور ساماندهی عرضه‌ کنندگان میوه و تره ‌بار در آفتاب ۱۱ و از تاریخ ۱۲ اسفندماه تا پایان سال برپا می ‌شود.

وی افزود: همچنین بازارچه دیگری نیز با هدف ساماندهی عرضه‌ کنندگان پوشاک و خشکبار از تاریخ ۱۵ اسفندماه تا پایان امسال راه اندازی خواهد شد.

وی گفت: در طبقه همکف پارکینگ طبقاتی عدالت ۱۷ نیز یکی دیگر از بازارچه های نوروزی ویژه عرضه تولیدات مشاغل خانگی (با محوریت زنان سرپرست خانوار) از پنجم اسفندماه تا پایان سال دایر شده است.

شهردار گرگان اضافه کرد: همچنین دو شب بازار واقع در میدان کریمی، خیابان مطهری شمالی و بلوار پنج آذر محوطه پارکینگ روباز آذر یکم نیز برای تسهیل دسترسی شهروندان برپا شده است.

کد خبر: ۲۷۴٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha