۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
ساخت ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد از نیمه اول سال آینده
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

ساخت ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد از نیمه اول سال آینده

نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: ساخت ترمینال جدید و طرح توسعه فرودگاه مهرآباد از نیمه اول سال آینده اجرا می‌شود.

به گزارش بازار، رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در خصوص آخرین وضعیت احداث ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد، گفت: طرح توسعه و ساخت ترمینال جدید فرودگاه مهرآباد نیاز به هماهنگی دولتی و حاکمیتی داشت که کار هماهنگی آن با بخش نظامی را شخص وزیر راه و شهرسازی بر عهده دارد و رایزنی در این بخش در حال انجام است.

به گفته وی بخش دیگری از ساخت این ترمینال نیاز به هماهنگی با گمرک دارد که این اقدام هم از طریق مجاری قانونی در دولت در حال پیگیری هست.

وی افزود: این اقدام با مشارکت بخش نظامی و غیرنظامی در حال انجام است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده شاهد اجرای این طرح باشیم.

وی همچنین از راه اندازی سامانه راداری جدید خبر داد و گفت: این سامانه راداری قدرت اشراف و کنترل فضای کشور در جنوب و جنوب شرق کشور را ارتقا می دهد که در سال های گذشته از کشورهای غربی خریداری شده بود اما متاسفانه به دلیل خلف وعده و تخلف در قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده و تجهیزات ناقص ارسال کردند. اما همکاران ما در بخش الکترونیک شرکت فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت‌های خود این تجهیزات را بومی سازی کردند.

وی افزود: ارتقا و کیفیت خدمات هوشمندسازی فرودگاه ها را اجرا خواهیم کرد و هر زمان سازمان هواپیمایی و شرکت های هواپیمایی خواستار انجام پرواز باشند انجام می دهیم.

کد خبر: ۲۷۴٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha