۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
با کد تخفیف هرچیزی برای یک استایل جذاب نیاز داری ارزان تر بخر

با کد تخفیف هرچیزی برای یک استایل جذاب نیاز داری ارزان تر بخر

برای داشتن یک استایل مناسب و یا به اصطلاح خوشتیپ بودن نکات متعددی را باید در نظر بگیرید.

به گزارش بازار، برای داشتن یک استایل مناسب و یا به اصطلاح خوشتیپ بودن نکات متعددی را باید در نظر بگیرید. از میان تمام این نکات و فاکتورهای تأثیر گذار، مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که برای شیک بودن حتماً لازم نیست هزینه بسیار زیادی پرداخت کنید. البته این به معنی تأیید خرید اجناس بی کیفیت نیست. شما می‌توانید جنس‌های مرغوب را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید و برای این کار به تنها چیزی که نیاز دارید کد تخفیف است. کد تخفیف و فرصت‌های خرید تخفیف دار مانند تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا از بهترین روش‌های کاهش هزینه‌های خرید لباس برای هر شخص هستند. تخفیف ۸۰ درصدی دیجی کالا درست مانند کدهای تخفیف جذاب آن، با کم کردن قیمت‌ها این فرصت را به شما و هر خریدار دیگری می‌دهد که اجناس و کالاهایی که لازم دارید را اران تر بخرید و بدون صرف هزینه‌های گزاف، خوش استایل باشید.

رازهایی برای داشتن یک استایل جذاب و منحصر به فرد

ساختن یک استایل خوب را می‌توان به کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل تشبیه کرد. برای این که ظاهر مرتب و جذابی داشته باشید باید بتوانید همه اجزای پوشش خود را با دقت انتخاب کرده و کنار هم قرار دهید. به یاد داشته باشید که حتی کوچک ترین جزئیات مثل رنگ دکمه‌های لباس یا بند کفش در صورت انتخاب صحیح می‌توانند مورد توجه قرار گرفته و تفاوت ایجاد کنند. در ادامه، چند راز کوچک را با شما در میان می‌گذاریم که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید خوش تیپ باشید. در تمام این مراحل نیز به خاطر داشته باشید که همیشه می‌توانید هزینه‌های خود را با کد تخفیف کاهش دهید.

لباس‌هایی مناسب با سایز و فرم بدن خود تهیه کنید

هرگز فراموش نکنید که در انتخاب لباس هیچ چیز به اندازه سایز مناسب اهمیت ندارد. اگر لباسی که می‌خرید برای فرم بدن شما مناسب نباشد، هرچقدر هم شیک باشد و یا هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت کرده باشید، بازهم استایل شما را خراب می‌کند. سعی کنید همیشه لباسی کاملاً اندازه خود تهیه کنید. البته در مورد لباس‌هایی که فرم آزاد و لش دارند این قضیه چندان صدق نمی‌کند.

یکی دیگر از نکات مهمی‌که در انتخاب لباس باید رعایت کنید توجه به فرم بدن است. در اولین قدم باید بدن خود را کاملاً بشناسید. مثلا برخی لباس‌ها برای افراد قد بلند مناسب تر هستند. به همیت ترتیب، می‌توانید ببینید فرم بدن شما در چه گروهی قرار می‌گیرد. سپس با یک جستجو ساده متوجه می‌شوید که چه لباس‌هایی برای شما مناسب تر خواهد بود. در هر صورت، هر لباسی که انتخاب کردید را می‌توانید با کد تخفیف دیجی کالا ارزان تر خریداری کنید.

با کد تخفیف هرچیزی برای یک استایل جذاب نیاز داری ارزان تر بخر

لباس‌های دارای رنگ خنثی، ضروری و جذاب

پس از این که تشخیص دادید چه مدل لباس‌هایی برای فرم بدن شما مناسب تر است، نوبت به انتخاب رنگ مناسب می‌رسد. یکی از چیزهای که هرگز نباید فراموش کنید، داشتن لباس‌های مختلف با رنگ‌های خنثی است. لباس‌هایی با رنگ‌های مشکی، سفید، طوسی و حتی کرم را می‌توانید به سادگی با رنگ‌های دیگر ست کنید به همین دلیل است که وجود آن‌ها در کمد لباس شما می‌تواند بسیار ضروری باشد. بنابراین، اگر می‌خواهید به سادگی لباس‌های خود را استایل کنید، خریدن پوشاک مختلف با رنگ‌های خنثی را فراموش نکنید.

لازم به ذکر است که این لباس‌ها را می‌توانید با تنوع بالا در سایت دیجی استایل خریداری کنید. در ضمن، اگر تا کنون از این مجموعه خرید نکرده اید، با تخفیف دیجی استایل می‌توانید این تجربه را برای خود به یاد ماندنی کنید. تخفیف اولین خرید در دیجی استایل را می‌توان نوعی خوش آمد گویی به کاربرانی دانست که به این خانواده بزرگ اضافه می‌شوند. از طرف دیگر، اولین بارها همیشه در ذهن باقی می‌ماند. پس از این فرصت استفاده کنید تا اولین خرید شما از دیجی استایل، تجربه ای لذت بخش و مقرون به صرفه باشد. علاوه بر کد تخفیف اولین خرید از دیجی استایل، کدهای تخفیف برای خرید از برندهای خاص، تخفیف خرید محصولات در دسته بندی‌های مشخص و کدهای بسیار دیگری نیز در مجموعه دیجی کالا قابل استفاده هستند. در جدول زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

با کد تخفیف هرچیزی برای یک استایل جذاب نیاز داری ارزان تر بخر

رنگ‌های مکمل را بشناسید

در ابتدا نیز به شما گفتیم که رنگ‌ها نقش بسیار مهمی‌در داشتن یک استایل جذاب ایفا می‌کنند. ساده ترین کاری که می‌توانید برای یک ترکیب رنگ مناسب انجام دهید، این است که رنگ‌های خنثی را در استایل خود دخالت دهید تا ست کردن راحت تر شود. بدیهی است که پوشیدن لباس‌های رنگی لطف دیگری دارد و می‌توانید در انرژی شما و حسی که به اطرافیانتان منتقل می‌کنید، موثر باشد. نکته مهمی‌که باید مد نظر قرار دهید این است که رنگ لباس‌های مختلف شما با هم همخوانی داشته باشد. برای رسیدن به این هدف باید رنگ‌های مکمل و متضاد را بشناسید و از آن‌ها برای داشتن یک استایل شیک استفاده کنید.

کفش تمیز، نیمی ‌از مسیر جذابیت

در یک استایل جذاب، کفش‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار هستند. برخی معتقدند کفش انسان‌ها می‌تواند نمایانگر بخشی از شخصیت آن‌ها باشد. به همین دلیل، همیشه حواستان به این بخش از پوشش خود باشد. در مورد کفش‌، چیزی که بیشترین اهمیت را دارد، تمیز بودن آن‌ها است. البته که انتخاب رنگ و مدل مناسب بسیار تأثیر گذار خواهد بود؛ اما تا زمانی که کفش‌های شما کثیف باشد، هیچ یک از این موارد به چشم نمی‌آید.

علاوه بر جذابیت‌های ظاهری، کفش مناسب بر سلامتی شما هم اثر گذار است. به طوری که اگر شما از کفش نامرغوب برای مدت طولانی استفاده کنید، ممکن است با آسیب‌هایی از قبیل درد پاها، کمر درد و ... مواجه شوید. به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که همیشه کفش با کیفیت انتخاب کنید، حتی اگر مجبور باشید تعداد کفش‌هایی که می‌خرید را کاهش دهید. برای کاهش قیمت کفش‌های با کیفیت و برند هم می‌توانید زمان خرید آن‌ها کد تخفیف به کار ببرید.

با کد تخفیف هرچیزی برای یک استایل جذاب نیاز داری ارزان تر بخر

از اهمیت اکسسوری‌ها غافل نشوید

یک بخش بسیار مهمی‌از یک استایل جذاب که عموماً نادیده گرفته می‌شود، استفاده از اکسسوری‌های جذاب و متناسب با سایر اجزای استایل است. فرقی نمی‌کند که لباس‌های شما چه سبکی باشد، در هر صورت اکسسوری‌های مناسب می‌توانند نقش مهمی ‌در بهتر شدن استایل شما داشته باشند. حتی اگر فقط از یک ساعت کوچک استفاده کنید. در استفاده کردن از اکسسوری‌ها خلاق و بی پروا باشید. همه چیز را امتحان کنید و توجه به جزئیات را هرگز فراموش نکنید.

با کم ترین هزینه خوش استایل باشید

در کنار همه این صحبت‌ها چیزی که مسلم است این است که برای رعایت این نکات نیاز به خرید لباس‌ها، کیف و کفش و اکسسوری‌های مناسب داریم. حالا چالش مهمی ‌که با آن روبه رو می‌شویم، بدون شک به هزینه‌ها مربوط می‌شود. احتمالاً شما هم فکر می‌کنید برای داشتن استایل شیک باید هزینه‌های بسیار زیادی را بپردازید؛ اما ما برای شما یک خبر خوب داریم. اگر بتوانید به خوبی کد تخفیف‌های متنوع فروشگاه‌های اینترنتی را به کار ببرید، می‌توانید با هزینه معقول خوش تیپ و جذاب باشید.

کدهای تخفیف توسط فروشگاه‌های مختلف در اختیار شما قرار داده می‌شوند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید محصولات مورد نیاز خود را با صرف هزینه کم تر تهیه کنید. کد تخفیف انواع مختلفی دارند و هریک برای کاربرد خاصی تعریف می‌شوند. دیجی کالا و فروشگاه‌های زیر مجموعه آن مانند دیجی استایل، از نمونه‌هایی هستند که کد تخفیف خوبی برای خرید محصولات مختلف ارائه می‌دهند.

به عنوان مثال، یکی از این کدها، کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان  است. با این کد تخفیف می‌توانید هر محصولی که نیاز دارید را به هر تعداد از این مجموعه تهیه کرده و بدون پرداخت هزینه ارسال درب منزل تحویل بگیرید. همانطور که می‌دانید در خرید اینترنتی هزینه ارسال گاهی باعث می‌شود هزینه‌ها از خرید حضوری بیشتر شود. به همین دلیل این کد تخفیف می‌توانید بسیار کاربردی باشد.

کد خبر: ۲۷۴٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha