۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
نوسازی ۵ هزار دستگاه کامیون فرسوده طی ۲ سال
با امضای تفاهم‌نامه‌ای مقرر شد؛

نوسازی ۵ هزار دستگاه کامیون فرسوده طی ۲ سال

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، بانک صادرات و شرکت ماموت برای نوسازی ۵ هزار دستگاه کامیون فرسوده طی دو سال به تفاهم رسیدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد تیموری معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان ضمن اعلام این خبر افزود: با تفاهم مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره، سه دستگاه مذکور، مقرر شد منابع اعتباری مورد نیاز این طرح در دو سال از سوی طرفین تامین شود.

وی با بیان این که «برای سال اول نوسازی ۲۵۰۰ دستگاه کامیون فرسوده هدف گذاری شده است»، افزود: بیش از ۸۰ درصد مبلغ مورد نیاز برای نوسازی ناوگان فرسوده در قالب تسهیلات شش ساله پرداخت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: این اقدام مقدمه‌ای برای نوسازی ناوگان تجاری حمل ونقل جاده‌ای کشور با مشارکت شرکت‌های تولید کننده داخلی محسوب می‌شود و در آینده سایر شرکت‌های تولید کننده داخلی در چرخه نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل کالا قرار می‌گیرند.

تیموری اضافه کرد: اولویت سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای توجه به تولیدات داخلی است و امیدوارم در سال جهش تولید مقدمات مناسبی برای نوسازی ناوگان فرسوده حمل ونقل جاده‌ای فراهم شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از امضا تفاهمنامه سه جانبه میان طرفین در آینده نزدیک خبر داد.

کد خبر: ۲۷٬۳۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha