۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
کالابرگ الکترونیکی ۱۷ هر ماه شارژ می شود
جزئیاتی از اجرای طرح جدید کالابرگ الکترونیکی؛

کالابرگ الکترونیکی ۱۷ هر ماه شارژ می شود

تبریز- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: اجرای طرح جدید کالا برگ الکترونیکی همزمان با مناطق مختلف کشور از ۱۷ بهمن در استان آغاز شده است.

به گزارش بازار، حسین فتحی افزود: این طرح که با استقبال مردم استان مواجه شده است، به مدت سه ماه یعنی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در ۱۷ هرماه به حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و اعتبار آن تا ۱۷ ماه بعد خواهد بود افزود: این اعتبار در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود و خانوار می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: استفاده و خرید در طرح کالابرگ الکترونیک «اختیاری» است، اما استفاده از آن موجب بهره‌مندی از یارانه‌ای اضافه‌تر برای خانوارها به ازای هر فرد مبلغ ۲۲۰ هزار تومان می‌شود.

فتحی یادآور شد: برای سهولت خانوارها نرم افزار و شبکه ملی اعتبار (شما) بر اساس هر کدملی راه‌اندازی شده است تا با استفاده از آن، شرایطی برای سرپرستان خانواده فراهم شود تا بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کرده و از حدود چهار هزار فروشگاه در شهرها و روستاهای متصل به طرح به صورت اعتباری خرید کنند.

وی اضافه کرد: ممکن است برخی افراد در زمان مراجعه به فروشگاه، کارت‌شان را با خود همراه نداشته باشند که با شماره گیری کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* میزان اعتبار باقی‌مانده به فرد را نشان می‌دهد و همچنین با کدی که به فرد داده می‌شود، فرد می‌تواند با در اختیار قرار دادن آن کد به فروشنده، خرید خود را انجام دهد.

کد خبر: ۲۷۳٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha