۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸
شهرک صنعتی کاسپین قزوین ۳۰۰ هکتار توسعه می یابد
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک صنعتی کاسپین قزوین ۳۰۰ هکتار توسعه می یابد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: مصوبه الحاق ۳۰۰ هکتار از اراضی شرق شهرک صنعتی کاسپین، با توجه به تقاضای سرمایه گذاران تا پایان امسال اجرایی می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرکهای صنعتی قزوین، حمیدرضا خانپور در این باره اظهار داشت: با پیگیری‌های جدی استاندار قزوین وزیر مساعدت دستور واگذاری ۳۰۰ هکتار اراضی تحت تملک سازمان تأمین اجتماعی کشور در ضلع شرقی شهرک تقاضا محور و بین المللی کاسپین را صادر کرد.

وی تصریح کرد: اراضی مربوط به این طرح توسعه پس از طراحی و آماده سازی به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار خواهد شد که در صورت محقق شدن این مهم زمینه استقرار بیش از ۱۰۰ متقاضی سرمایه گذاری در این شهرک فراهم خواهد شد که پیش بینی می‌شود برای ۱۰ هزار نفر امید به اشتغال فراهم شود.

در حال حاضر فاز اول، دوم و سوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت ۴۹۸ هکتار است که ۳۱۸ هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده که ۳۴۹ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۲۱۵ واحد تولیدی با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

کد خبر: ۲۷٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha