۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
رشد نرخ نقدینگی به ۲۶ درصد کاهش یافت| تولید ۱.۴ میلیون خودرو در کشور
معاون اجرایی رئیس جمهور:

رشد نرخ نقدینگی به ۲۶ درصد کاهش یافت| تولید ۱.۴ میلیون خودرو در کشور

بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه رشد نرخ نقدینگی به ۲۶ درصد کاهش یافته از تولید ۱.۴ میلیون خودرو در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح یکشنبه با همراهی استاندار و معاونین با حضور در دفتر آیت الله صفایی بوشهری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

استاندار بوشهر در این دیدار با تقدیر از حضور معاون اجرایی رئیس جمهور در استان گفت: دولت سیزدهم یک دولت مردمی است و شخص رئیس جمهور تاکنون ۳ سفر به استان بوشهر داشته و مشکلات را بررسی کرده است.

احمد محمدی زاده افزود: با حمایت و پشتیبانی دولت، استان بوشهر در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری هستیم.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر نیز با مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران طاغوت بیان کرد: در هر حوزه و بخشی که نگاه می کنیم، حجم و کیفیت خدمات نظام اسلامی، قابل مقایسه با دوران پیش از انقلاب نیست.

محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور نیز بیان کرد: دولت سیزدهم، عزمی جزم برای عبور از مشکلات دارد و برای رفع دغدغه های اساسی مردم، با برنامه ریزی دقیق، گام برداشته است.

وی با بیان اینکه باید صادقانه به مردم گزارش دهیم افزود: با وجود مشکلاتی که در شروع به کار دولت وجود داشت، با فعالیت جهادی و شبانه روزی، از بسیاری از مشکلات و تنگناها عبور کردیم و کشور در مسیر رشد و توسعه قرار دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، رشد نرخ نقدینگی ۴۲ درصد بوده که اکنون به ۲۶ درصد رسیده و به تدریج با عبور از مشکلات به سمت پیشرفت بیشتر حرکت می‌کنیم.

منصوری با اشاره به رشد صنعتی در کشور گفت: تولید خودرو در کشور به یک میلیون و ۴۰۰ هزار رسیده که نشانه پیشرفت در این عرصه است.

وی از احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در کشور خبر داد و افزود: در دو سال اخیر، بالغ بر ۷ هزار واحد راکد در کشور با تلاش دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند که نقش مهمی در تثبیت اشتغال و بهبود رونق کسب و کار داشته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطر نشان کرد: استان بوشهر بحمدالله با فعالیت جهادی استاندار و مدیران استان و حمایت آیت الله صفایی امام جمعه بوشهر در مسیر رشد و تعالی قرار دارد که امیدوارم شاهد شتاب بیشتر در پیشرفت باشیم.

کد خبر: ۲۷۲٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha