۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
«A» رتبه اعتباری بلندمدت گروه سرمایه‌گذاری صبا تأمین

«A» رتبه اعتباری بلندمدت گروه سرمایه‌گذاری صبا تأمین

شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا»، در خصوص رتبه اعتباری شرکت گروه سرمایه‌گذاری صبا تأمین بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا بر اساس بررسی داده‌های کمی شامل صورت‌های مالی و نسبت‌های مالی مستخرج از آن و ویژگی‌های کیفی شامل ارزیابی‌های مربوط به فعالیت‌های شرکت، حاکمیت شرکتی، محیط عملیاتی، تأمین مالی و سوابق آن و نیز تحلیل فضای کلان اقتصادی، کسب‌وکار و صنعت مربوطه، رتبه اعتباری بلندمدت A- با دورنمای باثبات و رتبه اعتباری کوتاه‌مدتبا درجه سرمایه‌گذاری را به شرکت گروه سرمایه‌گذاری صبا تأمین (سهامی عام) تخصیص داد.

بر اساس واژه‌نامه تعاریف شرکت رتبه‌بندی اعتباری «پایا»، در این طبقه از رتبه اعتباری بلندمدت، ظرفیت ایفای تعهدات مالی در سطح بالاست. همچنین دورنمای رتبه اعتباری پایا اظهارنظر در مورد مسیر احتمالی رتبه اعتباری در میان‌مدت است. دورنمای باثبات بدین معنی است که احتمالاً رتبه اعتباری در آینده قابل پیش‌بینی تغییر نخواهد کرد.

شایان‌ذکر است که کلیه تحلیل‌های کمی بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌شده و یادداشت‌های همراه آن برای سال‌های مالی منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶، ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و سایر اطلاعات ارائه‌شده توسط شرکت گروه سرمایه‌گذاری صبا تأمین (سهامی عام) انجام شده است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نتایج رتبه بندی به تارنمای شرکت به آدرس www.payacr.ir مراجعه یا با شرکت رتبه‌بندی اعتباری پایا تماس برقرار فرمایید.

کد خبر: ۲۷٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha