۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است
رئیس سازمان صمت زنجان:

هیچ واحد تولیدی و صنعتی در زنجان تعطیل نشده است

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان زنجان هیچ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل نشده و یا تعدیل نیرو نداشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه باید تالارها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مراسم برگزار کنند، گفت: متاسفانه مراسم عقد و عروسی بیماری کرونا را در استان تشدید کرد. 

وی اظهار کرد: در مطب پزشکان شاهد ازدحام بیماران هستیم و هیچ گونه فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود که در این میان باید نوبت دهی به بیماران به صورت غیر حضوری باشد تا از ازدحام افراد جلوگیری شود. 

رئیس سازمان صمت زنجان، بر لزوم برگزاری مراسم در تالارها تاکید کرد و گفت: باید در تالارها از ظرفیت ناظرین بهداشت استفاده شود تا شاهد برگزاری مراسم زیر زمینی نباشیم. 

فغفوری با بیان اینکه تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان واحد تولیدی و صنعتی تعطیل  نشده و یا تعدیل  نیرو نداشته است، تاکید کرد: در استان زنجان فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تولید اقلام بهداشتی بسیار خوب بوده و کمک حال دانشگاه  علوم پزشکی بودند. 

وی افزود: در استان زنجان مراسم عروسی به صورت زیر زمینی برگزار می شود و روزانه ۲۰ عروسی و در آخر هفته ۱۰۰ عروسی در استان به صورت زیر زمینی برگزار می شود که باید بازرسی ها تشدید شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: تا به امروز تالارها فعالیت نداشتند و تنها چندین مورد برگزاری مراسم در تالارها بوده که در این میان باید تالارها با مصوبه ستاد کرونا با ظرفیت خیلی کم کار کنند تا جلوی مراسم عروسی زیر زمینی گرفته شود. 

کد خبر: ۲۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha