۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
تصویب مولدسازی املاک دولتی در جلسه کمیته تخصصی مولدسازی

تصویب مولدسازی املاک دولتی در جلسه کمیته تخصصی مولدسازی

سی‌امین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی در محل این وزارتخانه برگزار و ده‌ها املاک دولتی در در این جلسه برای مولدسازی تصویب شد.

به گزارش بازار، در این جلسه که میثم پیله فروش، سرپرست سازمان خصوصی سازی، نمایندگان رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان اعضای کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت و نماینده‌های تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی مرتبط حضور داشتند، قیمت پایه و شرایط واگذاری یک فقره ملک متعلق به بانک سپه، یک فقره ملک متعلق به سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی در علوم اسلامی و انسانی، ۱۸ مورد ملک شناسایی شده و ۴۵ ملک واقع در استان هرمزگان بررسی شد.

در ادامه این نشست اعضای این کمیته، ۱۷ فقره ملک با بهره‌برداری وزارت آموزش و پرورش واقع در استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، قم و مازندران، ۳ فقره ملک با بهره‌برداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان‌های اردبیل، سیستان و بلوچستان و ۴ فقره ملک با بهره‌برداری وزارت نیرو و اراضی جنگلی اداره کل منابع طبیعی با بهره‌برداری وزارت جهاد کشاورزی را مورد بررسی قرار داده و مازاد اعلام کردند.

مازاد بودن تعداد ۷ فقره ملک با بهره‌برداری وزارت ورزش و جوانان در استان‌های اردبیل و سیستان و بلوچستان، یک فقره ملک با بهره‌برداری وزارت علوم در استان اردبیل، یک فقره ملک با بهره‌برداری وزارت بهداشت و یک فقره ملک با بهره‌برداری وزارت دادگستری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

اعضای کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت در پایان این نشست، مازاد بودن ۶۸ فقره ملک در استان همدان که دارای مجوز وزیر اقتصاد در سنوات گذشته بود را تصویب کردند.

کد خبر: ۲۷۱٬۸۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha