۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳
ابلاغ بسته جامع حمایتی صادرات غیرنفتی ایران در سال ۹۹
مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران خبر داد

ابلاغ بسته جامع حمایتی صادرات غیرنفتی ایران در سال ۹۹

اصفهان - قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از ابلاغ بسته جامع حمایتی صادرات غیرنفتی ایران در سال ۹۹ خبر داد.

احسان قمری در حاشیه سفر به استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار بازار اشاره به ابلاغ بسته حمایتی از صادرات غیرنفتی سال ۱۳۹۹ توسط معاون اول رئیس جمهور و رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: از جمله ویژگی بسته حمایتی سال جاری تجمیع کل مشوق های صادراتی در یک قالب و استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه های تاثیرگذار بر تجارت خارجی به منظور حمایت از جامعه صادرکنندگان در سال جاری است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به درون گرایی و بزون‌زایی اقتصاد ابراز داشت: برنامه های دولت در حوزه تجارت خارجی شاخصه اصلی بسته حمایت از صادرات غیرنفتی است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: حمایت ها و مشوق های صادراتی مشمول صادرکنندگانی می شود که نسبت به بازگشت ارز حاصل از صادرات خود بر اساس ترتیبات بانک مرکزی اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه منابع بسته حمایت از صادرات غیرنفتی سال جاری شامل منابع صندوق توسعه ملی، منابع بودجه ای، منابع ناشی از وضع عوارض صادراتی و افزایش سرمایه صندوق توسعه ملی است، اظهار کرد: امیدواریم با تلاش دستگاه های ذی ربط بودجه های فوق الذکر تخصیص و ابلاغ شود.

قمری با اشاره به اینکه صادرات غیرنفتی پیشران توسعه و زیربنای جهش تولید است، افزود: افزایش صادرات غیرنفتی و تاکید بازرگانان و صاحبان واحدهای تولیدی بر این امر علاوه بر ارزآوری باعث اشتغال زایی در واحدهای صنعتی کشور می شود.

کد خبر: ۲۷٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha