۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
هزینه زمین در پروژه های نهضت ملی مسکن پرند صفر است
مدیرعامل شرکت عمران پرند:

هزینه زمین در پروژه های نهضت ملی مسکن پرند صفر است

صیادی، مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: عملیات اجرایی هزار و ۴۴۰ واحد نهضت ملی در پرند آغار شده که تحویل آن‌ها منوط به تکمیل انشعابات است.

به گزارش بازار، آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران پرند، با اشاره به آماده بودن صدها واحد مسکن نهضت ملی در فاز سوم پرند، گفت: امروز و در بازدید بخش اول متقاضیان از نهضت مسکن ملی در فاز سوم، میزبان متقاضیانی هستیم که آورده مالی را به موقع تامین کردند. این واحدها با اتصال شبکه فاضلاب و انشعابات به زودی تحویل متقاضیان عزیز می شود. این سایت در دو سال اخیر اجرایی و فاز نخست آن آماده تحویل شده است.

وی گفت: قیمت هر واحد نهضت ملی براساس متراژ آن طی روزهای آینده تعیین خواهد شد. تمام تاکید دولت براین پایه بود تا مستاجران در اولین فرصت با بهترین شرایط صاحب خانه شوند.

مدیرعامل شهر جدید پرند در ادامه تاکید کرد: دولت قیمت زمین را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صفر رساند و خدمات فنی مهندسی ساختمان نیز با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: دولت تمام دارایی‌های خود را در رهن بانک به عنوان تضمین قرار داده تا بانک‌ها موظف به اعطای تسهیلات مسکن شوند. باید توجه داشت که این واحدهای نهضت ملی با کیفیت بالا و ارزان‌ به متقاضیان عرضه می‌شود.

صیادی بیان کرد: پروژه‌های نهضت‌ ملی مسکن در شهر جدید پرند به عنوان یک نماد جهادی می‌توان معرفی کرد زیرا این پروژه‌ها در یک سال اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک تحویل متقاضیان نیز خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این واحدهای نهضت به طور کامل تکمیل شده تنها مشکل انشعابات دارد که با هماهنگی‌ سازمان‌های مربوطه این موضوع حل می‌شود.

کد خبر: ۲۷۰٬۶۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha