۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۳
غرب مازندران مستعد گل و گیاه؛ دولت حامی نیست
تولیدکننده گل وگیاه در مازندران:

غرب مازندران مستعد گل و گیاه؛ دولت حامی نیست

تنکابن- خدادوست، تولیدکننده گل و گیاه در تنکابن گفت: غرب مازندران برای تولید و پرورش گل و گیاه مستعد است.

حسن خدادوست در گفت وگو با خبرنگار بازار که در چند هکتار از مزرعه خود به پرورش گل و گیاه می پردازد، افزود: پرورش گل وگیاه را در قالب سه فاز در شش هکتار انجام می دهیم و برای هشت نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: منطقه غرب مازندران برای کشت گل و گیاه مستعد است ولی متاسفانه حمایتی از سوی دولت صورت نمی گیرد درحالی که بدون هیچ حمایتی اقدام به ورود ارز به کشور می کنیم.

وی با عنوان این که کشاورز از ابتدایی ترین حقوق محروم هستند، گفت: حتی برق و آب مورد نیاز برای کشت نداریم و با چالش هایی روبرو هستیم.

خداودست با اظهار این که انواع درختان کاج و کاکتوس و غیره تولید و صادر می کنیم، گفت: محصولات به کشاورزی مختلف نظیر عراق، ترکمنستان و غیره صادر می شود.

این تولیدکننده با بیان این که مزرعه ما چسبیده به بافت است ولی آب و برق ندارد، گفت: برق و آب مورد نیاز با موتوپمپ تامین می شود و از داشتن امکانات محروم هستیم.

وی با اظهار این که چند میلیارد تومان در باغ سرمایه گذاری کردیم، گفت: اگر این پول را در بانک سپرده گذاری کنیم، چندبرابر برگشت سرمایه خواهیم داشت و از دولت خواهان حمایت هستیم تا جوانان بیشتری را جذب کنیم.

کد خبر: ۲۷۰٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha