۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
مدیریت پشت میز نشین بلای جان گردشگری اروند است
یک فعال گردشگری:

مدیریت پشت میز نشین بلای جان گردشگری اروند است

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: مدیریت پشت میز نشین بلای جان واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند است.

جبار مویدراد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مدیران گردشگری برخلاف دیگر مدیران یک سازمان باید از پشت میز نشینی پرهیز کنند و میدانی باشند.

وی افزود: مدیر گردشگری باید به صورت مرتب به شهرهای مختلف رفته و حتی به کشورهای دیگه سفر کند و ظرفیت‌ های گردشگری را معرفی کند.

این فعال گردشگری ادامه داد: مدیر سابق گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند که حدود یک سال و نیم حضور داشت و قبل از آن نیز در این واحد مسئولیت داشت عملکرد ضعیف از خود نشان داد ولی در دوران فعلی شاهد تحول بنیادین هستیم.

مویدراد تاکید کرد: هفته جاری پنجاه و نهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در وزارت میراث برگزار شد و مدیر واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند که وی نیز پیگیری های بسیاری برای تشکیل این نشست انجام داد، حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: مدیر واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند باید در شهرها و کشورهای مختلف به دنبال جذب سرمایه گذار باشد زیرا مدیریت پشت میز نشین بلای جان واحد گردشگری منطقه آزاد اروند است.

این فعال گردشگری با بیان اینکه باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن شود، عنوان کرد: به اعتقاد دانش آموختگان و فعالان گردشگری، عملکرد «امیرهوشنگ بابامرادی» مدیر فعلی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند عالی است و توسعه اقتصادی را ایجاد کرده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha