۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶
طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه در شرکت ملی نفت ایران شتاب گرفت
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه در شرکت ملی نفت ایران شتاب گرفت

مدیرعامل شرکت ملی نفت در نشست بررسی کاهش انتشار گازهای همراه بر شتاب‌بخشی به روند جمع‌آوری تأکید کرد و گفت: این مأموریت مهم به‌صورت هفتگی در نشست‌های ستاد شرکت ملی نفت ایران رصد می‌شود.

به گزارش بازار، نشست بررسی وضع جمع‌آوری گازهای همراه امروز (دوشنبه، دوم بهمن ۱۴۰۲) با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار و آخرین وضع جمع‌آوری گازهای همراه در مناطق عملیاتی تشریح شد.

احمد رجبی، مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت به بیان تازه‌ترین برنامه‌ها و رویکردهای جمع‌آوری گازهای همراه در این شرکت پرداخت و عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، علیرضا مهدی‌زاده، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران و مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران وضع جمع‌آوری گازهای همراه در مناطق عملیاتی را تشریح کردند.

در این نشست همچنین مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران شرکت‌های بهره‌دار، مدیران ان‌جی‌ال و مدیران پروژه‌ها به تشریح جزئیات طرح‌ها و مسائل پرداختند.

بر اساس این گزارش، کاهش انتشار گازهای همراه از اهداف مهم شرکت ملی نفت ایران با هدف حفاظت از محیط‌زیست و خلق ثروت است که با قدرت پیش می‌رود و نشست‌های بررسی با همین رویکرد با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد و مدیران‌عامل شرکت‌های تابع به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۶۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha